Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#2537
Jeg opretter tråden for at smide lidt flere af de billeder, som jeg havde liggende da jeg oprettede nyheden. Til de interesserede er der også lidt baggrundsstof til ClearLCD og Aptura systemet

Når specifikationer bliver tilgængelige kan vi ligeledes lægge dem her.

Billeder: http://www.flatpanels.dk/download/images_FlatTV.zip (pakket i zip - 2.23 MB)

Baggrundstof:
1. http://www.flatpanels.dk/download/Aptur ... ground.doc
2. http://www.flatpanels.dk/download/Phili ... ghting.pdf

Der er efterfølgende også blevet annonceret en 37 tommer version. Den hedder 37PF9631D og er tilsvarende til 32 tommer versionen. Altså ClearLCD, almindelig ambilight og Pixel Plus 2HD.

Er der nogen som allerede er begyndt at spare sammen? :)
Af AndreasThomsen
#2545
Designet er virkelig fedt synes jeg, har ikke lige checket specifikationerne, men de er sq sikkert gode :D

Men en ting der er grimt, det er det der ambiant shit lys? Shit det fatter jeg ikke de laver...det holder ikke!
Af MartinA
#2566
Andreas du kan da bare slukke for Ambilighten hvis du syntes at den stinker...

Jeg syntes nu det er ret fedt (på mit 37PF9830), og det nærmest virker som om der mangler noget når det slukkes.
Af Mr_Mo
#2952
Er der tale om en opløsning på 1920x1080?
Er det den samme panel som i PF9830?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#2966
Specifikationer og paneloplysninger er endnu ikke offentliggjort.

Ja det kan jeg da godt se. Det har de så senere ændret. De første meldinger lød på ClearLCD i 37 tommer versionen, men det var muligvis en fejl.
Brugeravatar
Af bendix
#3933
De bliver da væsentlig billigere i forhold til tidligere, vil det også gælde Danmark Tyskland?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#3935
9831D serien er ikke de nye omtalte ClearLCD produkter. De er blot varianter af 9830 serien med integrerede digitale tunere. Et andet eksempel fra Philips er 9966 og 9667D. =)
Brugeravatar
Af bendix
#3941
Rasmus Larsen skrev:9831D serien er ikke de nye omtalte ClearLCD produkter. De er blot varianter af 9830 serien med integrerede digitale tunere. Et andet eksempel fra Philips er 9966 og 9667D. =)
Ok og feks det som skete med 9986 og 9830, men må man ikke gå ud fra at de er de bedste modeller som philips kommer ud med?
Da 9830 jo er deres nuværende topmodel?
Kender du priser på dem?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#4032
Det var mig der var for hurtig. 9731 og 9831 er de omtalte modeller og det ser altså ud til, at de nu har fået de endelige navne til lanceringen. Jeg skal prøve at få mere information på skærmen. Blandt andet lancering og pris.
Af lahan2
#4038
9731 og 9831 ser næsten identiske ud.

9831 har fuld surround ambilight samt bedre lyd, ellers er de vist identiske.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#4040
Designet og fjernbetjeningen er også forskellig. Størrelsen på 9731 ser ydermere ud til at være en smule reduceret i forhold til 9831.

Det ser helle ikke umiddelbart ud til at 9731 har medfølgende vægbeslag.
Af Mr_Mo
#4065
Er det bare mig, eller har ingen af de nye philips fjernsyn olpøsningen 1920x1080?