Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#252326
Jeg har haft et lg tv i 8 år snart, så det er tid til at udskifte. Jeg har brugt utroligt meget tid, på at overveje forskellige TV, og er begyndt at overveje om jeg skal være tålmodig og vente til black friday.

Som nævnt har jeg haft det samme i 8 år, så har ikke fulgt med i markedet længe! Jeg vil gerne høre om jeg kan forvente at købe et high-end tv, måske endda OLED til omkring 10.000 når vi nærmer os jul?

Power åbner også en ny butik i Herning efter sommer. Plejer der at være ekstremt gode tilbud ved åbningsfester?

Det er selvfølgelig ikke noget I bare lige kan forudsige, men hvordan har markedstendensen været tidligere?

Tak på forhånd. Hilsen Rasmus.
#252327
Du kan jo bare klikke dig ind på Pricerunner og se på prisstatistikken på et af 2016-modellerne. Generelt ender priserne på de populære modeller på godt 40-50% af listeprisen. Så kan der være sæagtilbud, som får dem til at dykke lidt længere ned, men de holder ikke ved. LGs B7 er allerede faldet til 50% hvilket er uhørt hurtigt, så den kunne godt komme ned i 10.000 hvilket er 30% af nyprisen. Den vil dog nok stige lidt igen når tilbuddene er ovre.
#252344
Jeg bruger også Pricerunners priskalender. Den er god til at følge prisudviklingen på et produkt.

Jeg tror godt, at OLED-tv kan komme under 10.000 kroner i år. Det sker ret sikkert på Black Friday, men ellers så i efteråret / vinteren. Hold øje med tilbudsperioderne, eventuelt også vores Tilbudsjagten, hvis du ikke allerede kender den: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1320152757

Og tak for de pæne ord :)