Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af spunken
#245398
Hej FP brugere,
er ude og lede efter et tv, jeg går self. efter det bedste til prisen, hvoraf mit budget er ca. 5000 - som skal bruges til alm. tv og film

faldt over et tilbud i elgiganten på Samsung 55" 4K UHD Smart TV UE55KU6075 til 4000 kr.

Hvis jeg kan, vil i foreslå jeg venter, og ser om der skulle komme et bedre tilbud end dette, eller slå til?

mvh
Af PeterD
#245404
Egentlig ikke meget at skrive

Et godt 55" til 4000 Kr.

Det mærke er altid bedst for pengene.

Du bliver ikke snydt til dén pris, så slå du bare til. [/b]

De vil sikkert også sælge dig en forsikring. Men hvor meget kan gå galt? Jeg ville takke nej..

Tillykke med skærmen! :)

Som altid: Brug tid på indstillingen for så for du det bedst mulige billed.

Engang kostede et godt 42" tv 4000 kr på tilbud. Nu er vi oppe i 55" til 4000 kr

Tænker blot videre:

Hvad bliver det så om 3-4 år?

OLED til 4000kr..? O-O :)
Af spunken
#245443
Hej, tak for jeres svar!

Da jeg ikke har haft tv i et godt stykke tid (snart 3 år), vil jeg blot nævne, at jeg gerne venter på et bedre tilbud- et par måneder fra eller til O_O

Nu hvor jeg kigger rundt, kan jeg se refresh kan have en væsenlig betydning, og producenterne har hver deres teknologi.. Er det noget jeg vil bemærke- altså skærmen kommer som sagt til at blive brugt til film samt tv (hovedsageligt DR-kanaler), ikke gaming.
Hvad er generelt klogt at kigge efter?

Er stadig i tvivl, hvorvidt jeg skal købe TV'et, eller om det vil være det værd at vente, og se om der kommer et bedre tilbud (jf. det jeg skrev længere oppe)

Jeg beklager min uvidenhed, jeg har desværre ikke alverdens tid til at sætte mig ind i det hele, også selvom jeg gerne ville..! :s