Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RuneL
#244804
Hej,
Jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg er, af mine forældre, blevet sat på TV jagt. De har på nuværende tidspunkt et 55", men det er desværre ikke stort nok til dem, da min mor ser lidt dårligt.

Jeg har selv luret lidt på:
https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... /p-441694/

Men hvad siger I?

På forhånd tak for Jeres inputs :)
Af kronholm
#244805
Er spring fra 55" til 60" er... Ikke noget stort spring. (Ubetydeligt)

Hold øje med om samsung 65ku6405 kommer ned i det prisleje. Og ellers er 65ku6075 til salg til 8000 lige nu.

Hvis det er vigtigt med brede/gode betragtningervinkler, så er det rigtigt nok LG du skal kigge efter.
Senest rettet af kronholm 22. jan 2017, 15:07, rettet i alt 1 gang.
Af jng
#244806
RuneL skrev:Hej,
Jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg er, af mine forældre, blevet sat på TV jagt. De har på nuværende tidspunkt et 55", men det er desværre ikke stort nok til dem, da min mor ser lidt dårligt.

Jeg har selv luret lidt på:
https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... /p-441694/

Men hvad siger I?

På forhånd tak for Jeres inputs :)
At skifte fra 55" til 60" er jo “ingenting”, specielt når 55" er i underkanten pga. dårligt syn...
Af RuneL
#244808
kronholm skrev: Hold øje med om samsung 65ku6405 kommer ned i det prisleje. Og ellers er 65ku6075 til salg til 8000 lige nu.
Er der stor forskel på de to modeller?

Tak for det hurtige svar :)
Af kronholm
#244810
Uden at have erfaring med 6075, så tror jeg primært det er designet til forskel. Hvis man læser køber anmeldelser inde på Elgiganten, så virker folk OK tilfredse med tv'et.
Af jng
#244877
PeterD skrev: Orker ikke linke til test for folk er jo ligeglade alligevel..
Ja.
Af Grandahl
#245229
Synes det er voldsomtdyrt for dette tv.. Er det fordi du vil have et LG og har bestemt dig for det?
Af Mfede
#245231
Som Grandahl. Det ville jeg slet ikke smide 15.000 kroner for.
Af PeterD
#245233
Sig til dine forældre at de skal købe Samsung i 65", så vent til det kommer ned i pris.

De er fantastiske til prisen og du får utrolig meget for pengene.

Konkurrenterne er nærmest chokerede over at Samsung kan lave og sælge så gode skærme til prisen.

De vil ikke blive skuffede.