Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mhedegaard
#244775
Hej alle sammen. Jeg skal have mig et nyt fjernsyn og har brug for en anbefaling.
Det skal bruge til at se film og spille Playstation, men det behøver ikke være den nyeste eller bedste model. Max. pris må være 4000,- Tænker at størrelsen skal være omkring 48/49". Nogen forslag? :)
Af DeepzOne
#244780
Jeg står i samme situation, som "Mhedehaard" og skal bruge et tv til maks 4000 kr. - Og uden at skulle ødelægge denne tråd, vil jeg høre om overnævnte " Sony Bravia KDL-48WD653B " er pengene værd og umiddelbart det bedste tv til pengene? 3500 kr. lyder ikke af meget :)

Skal bruges til en stue til tv og film primært og via chromecast.

På forhånd tak og god weekend :)
Af Bent odense
#244782
DeepzOne skrev:Jeg står i samme situation, som "Mhedehaard" og skal bruge et tv til maks 4000 kr. - Og uden at skulle ødelægge denne tråd, vil jeg høre om overnævnte " Sony Bravia KDL-48WD653B " er pengene værd og umiddelbart det bedste tv til pengene? 3500 kr. lyder ikke af meget :)

Skal bruges til en stue til tv og film primært og via chromecast.

På forhånd tak og god weekend :)
Jeg gav selv 4500 KR i 2016.Nu er den blevet sidste års model så ser man prisen falder på tv modeller (2016)
Senest rettet af Bent odense 21. jan 2017, 15:58, rettet i alt 1 gang.
Af DeepzOne
#244784
Bent >> Må siges at prisen er ganske fin nu så.
Hvordan er tv'et generelt? Er det godt og tilfredsstillende. Og evt. ulemper? :)
Af Bent odense
#244786
DeepzOne skrev:Bent >> Må siges at prisen er ganske fin nu så.
Hvordan er tv'et generelt? Er det godt og tilfredsstillende. Og evt. ulemper? :)
Har ikke hørt negative tilbagemeldinger fra sønnike fra København. 8-)
Men du kan også spytte flere kroner i et Samsung 6 serie 2016.