Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hilfiger
#237927
Kan det virkelig passe at man ikke kan installer dr1 app på Samsung tizen?

Mener at man skal aktivere hbbtv eller lignende. Men kan ikke finde det.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Af orm08
#237934
Hej,

Installer app: hbbtv, så vil der komme DR TV start med en rød prik i nederste højre hjørne når du står på en dr kanal

For at starte skal du trykke på den røde knap på fjernbetjeningen ?....

Men hov der er jo ingen rød knap - på "ekstra" knappen og så kan du vælge rød
Af bentpetersson
#237943
Rigtigt. Jeg tillader mig at supplere. Man finder HBBTV appen, der er forinstalleret. Herefter går man ind i den for at aktivere appen. Dette medfører, at der automatisk oprettes et nyt punkt, Datatjeneste, under selve TVMENUEN System. Aktiver denne datatjeneste.

Sæt TV på DR1 og vent Ca 1/2 minut, så dukker hbbtv op i højre nederste hjørne. Tryk på fjernbetjeningens"røde knap, som orm nævner.
Af Henrik.T
#239732
Har hentet denne app Hbbtv og den ligger sig i bunden sammen med alle de andre apps, men når jeg vil aktivere denne, siger den at den ikke er tilgængelig :((
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#239755
Henrik.T skrev:Så funker det :) . Så bruger jeg den røde knap under EXTRA knappen. Hvad bruges egentlig de andre farver til blå/grøn/gul til ?
Bl.a. tekst-tv :) Du kan vist også bruge dem til at navigere inde i DR HbbTV, når det er åbent.
humber skrev:Nogen der ved om det samme gælder for LG 55E6V ??
E6 har også HbbTV, ja.
Af Ausfart
#239774
Jeg har et Apple tv2 men håber at der kommer en ny her den 27. da jeg lige har købt et KS7005 så må DR komme den vej igennem.
Tak for svar.
Af humber
#239790
Nu fik jeg tændt hbb tv. Og det må jeg sige bare virker 100% på mit LG E6. Virkelig lækker ting :)