Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Brugeravatar
Af Henrik.T
#233890 Er der slet ikke nogen lykkelige eller ej, af denne skærm ?. Overvejer at købe denne men prisen er lige høj nok pt. JS8005 faldt meget hurtigere i pris, ja næsten halvering på ca. 3 Mdr. :)
Brugeravatar
Af Henrik.T
#233893 Og hvorfor ikke det ?. Kan godt se prisudviklingen ikke ændrer sig ret meget. Men 14.000 er lige lovlig meget, sammenlignet med JS8005 modellen. Ja så bliver det nok KS7005 istedet :-(
Af mbm
Blackspot4200 skrev:Nej ikke i 65" men trådstarter nævner ikke noget om størrelsen.

Jeg vil skyde på at senest i september eller oktober måned vil den kunne fås til en 10-11.000 kr.

Det er jo så ikke en halvering af prisen hvis vi snakker 55" heller
Af polski12
#233902 Jeg har lige købt 65ks8005 den er satme dejlig skærm wooow siger bare ....billeder er bare klasse efter jeg har lavet Calibration ......jeg har høret at sidste år modeller de hakkede .... ;) køb den model eller 7 model
Af mbm
#233921 Ved ikke om samsung kan forhandles ned i pris, men hos power sælger de vidst LG listet til 21000 kr for 16-17000 kr.
Af StoreSol
#234005 Så blev det bestilt til de 20K :s

Så har det bare af at leve op til prisen :D
Af polski12
#234006 Yes jeg fik den til 20kilo bestilt den hos hifiklubben pga de gi 3 år garanti....og tillykke til dig den blive du glad for :D
Af mbm
#234009 Så der kan ikke handles på prisen på samsungen.
Det forlyder at lg uh850 kan handles helt ned til 16500 kr. Selvom den står til 21000 kr
Af StoreSol
#234012 Må indrømme at jeg ikke forsøgte, og blot bestilte den hos Hifiklubben.

Den er desværre ikke på lager hos hverken Elgiganten eller Bilka, hvorfor der ikke er de store "prutte" muligheder her i aarhus, og Hifiklubben står fast på deres priser, men valgte også dem grundet det ekstra års garanti.
Brugeravatar
Af Blackspot4200
#234021 Tillykke med skærmen !

Hvis du indtaster de værdier fra Rtings.com så skal du bare være opmærksom på at værdierne fra "White Balance" og "Color Space" højst sandsynligt ikke gør billedet mere korrekt, det er meeget præcise korrektioner som højst sandsynligt ikke ville kunne bruges på din skærm.

De skriver det i øvrigt også selv :

"The following are the results of the white balance and colorspace calibration on our unit. You can try copying our values for these, but we don't recommend them as they vary per individual unit, so they might not be good, even for the same model and same size as the TV we reviewed. If you want to try them you will need to enter all values shown, as all of them are active at the same time. If you end up with worse picture quality, simply reset them to the default values"

Lad os høre hvordan det går :)
Af StoreSol
#234203 Hep....

Så er skærmen modtaget og sluttet til, og hold nu fast et godt første indtryk, men for satan da sådan en 65" skærm den er stuuuuuuuuur ;;)

Har ikke gjort andet end at sætte den til film mode, og er ved at se en dårlig HDR film fra Netflix :), men syntes det ser godt ud.

Så ser frem til at få indstillet skærmen og hængt den op på væggen, så den ikke fylder så fandens meget :)
Af StoreSol
StoreSol skrev:
polski12 skrev:brug det her http://www.rtings.com/tv/reviews/samsun ... 0/settings :) super godt billede blev det!!!!

Noteret, det vil jeg forsøge mig med..

Så må vi håbe at billedet bliver så godt, at konen ikke bemærker at det er 65", hun regner med at vi skulle have 55" udgaven :D

Så kom konen hjem fra vagt...

Og jeg har nu lært at man ikke kan liste en 65" model ind i huset, uden hun opdager det :)

Det er nu godt nok også stort når det står der slukket, men man lever sig lynhurtigt ind i billedet når det kører, og man glemmer lidt monstret igen :D
Brugeravatar
Af Gotlieb
#234215 Synes du det er for stort?

Jeg overvejer samme model og i samme størrelse, så kom endelig med flere meninger og vurderinger, når du rodet og vendet dig lidt til skærmen :)