Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
#270424
nej det tror jeg ikke, det er ikke sikkert at de er i handlen to måneder mere heller.
Af henningdalgaard
#270425
Grandahl skrev:nej det tror jeg ikke, det er ikke sikkert at de er i handlen to måneder mere heller.
Ok, er i tvivl om de nye 2018 modeller er meget bedre end 17 modellerne?

Hvornår tror I de nye modeller kommer ned omkring 10.000kr?

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#270436
Hvis man ønsker at kalibrere, så er 2018-modellerne potentielt bedre stillet end 2017. Prisen vil dog næppe ramme 10.000 på denne side af efteråret.
Af henningdalgaard
#270437
Torben Rasmussen skrev:Hvis man ønsker at kalibrere, så er 2018-modellerne potentielt bedre stillet end 2017. Prisen vil dog næppe ramme 10.000 på denne side af efteråret.
Ok men nok ikke kæmpe fremskridt i generel oplevelse af billedkvalitet?

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#270443
Hold blot for øje at ABT er en elektronikforhandler. Han er nok ikke 100% uvildig i en anmeldelse af et produkt han gerne vil sælge.
Brugeravatar
Af bbplayer
#270447
Det var jeg helt opmærksom på, tænkte bare at når i er så flinke at lufte skærmen er der, så kunne man bare få lidt ud af og se skærmen åbnes, så lå deres 2. del lige under :) Man kan da hurtigt se forskellen fra A1 til den nye, som er det store i år for Sony?
Af Ivanovich
#270450
Jeg holder lidt øje med B7V i øjeblikket og har observeret at Power og bilka som er de billigste (10.000) kun har få på lager i butikker, ikke online. Mens elgiganten, som lige har sat deres pris op til 11.000 i dag, har 100+ online samt i 32 varehuse.

Er der mon tale om storindkøb for at lave knaldtilbud, eller restopkøb af de sidste skærme, så de kan sælge dem lidt dyrere?

Hvad tænker folk?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#270457
Yes. Det var slet ikke en kritik af indlægget. Det var blot hvis man nu fik smag for deres kanal, så skulle man nok være OBS på, at de næppe udgiver vildt kritiske anmeldelser, da det ikke vil sælge produkter.
Af henningdalgaard
#270615
Skal på ferie i en måned på fredag. Vil have Oled. Skal jeg snuppe 55c7 nu eller bliver den billigere end 9999kr? Har vel indtil midnat hos power. Men det ser ud til at jeg skal til Randers (bor i Aalborg) Kan man forestille sig at elgiganten vil matche prisen? I morgen er der bare ikke noget at matche da tilbuddet slutter i dag.



Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 192