Samsung præsenterer S'UHD og nye, billigere Ultra HD-tv. S'UHD tager skridtet videre fra Ultra HD-opløsning. Der er en helt ny Smart TV-platform baseret på Tizen, som Samsung tror på er fremtiden. Og så er der flere buede tv end sidste år. Fuldt overblik her.
De store temaer for Sony i 2015 er Ultra HD samt Android TV, der vil erstatte den nuværende tv-platform. Sony lancerer også nye Full HD-modeller med Android TV og senere på året begynder de så småt på HDR (high dynamic range). Her er et fuldt overblik over Sonys 2015-skærme.
webOS i næsten alle modeller. Ultra HD findes fra 6-serien og op, mens Full HD så småt er ved at forsvinde. LG er stadig eneste med OLED og i år tager LG OLED til næste niveau ved at lancere Ultra HD OLED-TV. FlatpanelsDK bringeret fuldt overblik over LGs 2015-tv - inklusiv danske priser.
Philips har afsløret deres nye fladskærme. Det første store tema i 2015 er Ultra HD, som vil være at finde i flere modeller end nogensinde. Det andet store tema er Android TV, som Philips vil omfavne fuldt ud. FlatpanelsDK bringer her et fuldt overblik over de nye 2015-skærm.
Opdateres løbende. Tilbudsjagten er et simpelt koncept. Hver uge finder vi de bedste tilbud på fladskærms-tv og tilbehør i samarbejde med jer brugere. Alle tilbuddene samles her i Tilbudsjagten. Vær med!
Panasonic har præsenteret 2015-skærmene, og FlatpanelsDK bringer et fuldt overblik. Der er fuld fokus pæ Ultra HD og kun fæ Full HD-tv. I high-end tilføjes HDR og bredere farverum. Panasonic lancerer ogsæ deres første buede tv-skærme i 2015.
FlatpanelsHD

Forfatter Besked

Ny på siden

Hej.

Jeg overvejer at købe dette 39 tommer LED tv til soveværelset. Til almindelig tv brug, om aftenen inden man sover, så kræver ikke det vildeste.

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/ ... 1205000000

Er der nogen der har erfaring med dette produkt?

Det ser meget flot ud, og specifikationerne ser også fine ud med Full HD, 100 Hz, men jeg er i tvivl omkring mærket Thompson. Ret ukendt mærke for mig, og ved ikke om de laver kvalitetsprodukter.

Håber der er nogen der erfaring med Thompson produkter, som kan fortælle mig om jeg skal købe dette produkt eller finde noget andet.

Udskriv emne
Svar på emne Side 1 af 1 [ 1 indlæg ]