Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#226808 Jeg har jo selv anmeldt den her på siden ;) Den har kørt ganske fint lige indtil seneste opdatering, hvor den er blevet lidt underlig. Jeg ser lige tiden an.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#227549 Nej, det er bestemt ikke hjemmebygget. Det er fra Naver og har modelnummer AK2720. Jeg købte mit her fra:
http://www.brdr-friis.dk/ak2720-eg.html
Af mbm
JackSimon skrev:Er det et hjemmebygget tv-bord? Det ser super godt ud og det er helt vildt godt ud at man slet ikke kan se kablerne FEDT! ;-)

:D :D Ja ja du kan bare gå igang i værkstedet
Af Rabit
Torben Rasmussen skrev:Så er jeg endelig kommet på plads med stuealteret. Af hensyn til siddehøjden er TVet hængt relativt lavt på væggen, og ift mit forrige møbel, så er den nu kommet en-to cm tættere på soundbar'en. Det er muligt jeg lige hæver den et enkelt hul på beslaget ved lejlighed for at få lidt luft...

Styringen foregår stadig med Lintronic.
LivingRoom.jpg

ser mega fedt ud ;-) hvor stor er tvet?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#230171 65". Der er lige plads til et 75" (sådan en er 170 cm bred og væggen er 180 cm), men konen gav ikke lov... Nu får hun lov at vænne sig til de 65" (hvilket allerede er sket) og så prøver jeg at låne noget 75" til test sådan løbende :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#230175 Det er der spurgt om for et par indlæg siden...? Scroll op.
Brugeravatar
Af Scofield
#232577 Jeg er meget tilfreds med mit panasonic dx900.

Kommer fra et ax900. Kontrasten er rigtig god lige som på de gamle Kuro. Og rigtigt godt til at se sport og andet tv pga den gode lysstyrke. Så hvis du ikke kun ser film, dette tv måske det bedste du kan få pt. Som både kan give dig store oplevelser med vennerne til bold i en lys stue eller film. Mit tv forbrug er kun steget og alle folk som kommer siger wauv.
Vedhæftede filer
DSCF0329.jpg
ok kontrast :) taget med fuji x100t
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#237889 Ikke ringe!

Til de der ikke har set det endnu, så har vi lanceret en applet, hvor man kan tjekke TV-størrelse i forskellige stue-miljøer: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1471928705
Af Angel
#237917 [url]Et billede af min Pioneer KRP-600M som stadigvæk fungere rigtig godt. Det er taget fra min ungdomslejligheder, som jeg snart flytter fra, hvor der skal have gjort mere ud af møblering. Højttaler er Devialet Phantom Silver. Regner med at beholde Tv'et 2 år endnu og ser om LG kommer med deres magnet 1mm OLED fladskærm. Vil også gerne have større end 65", når jeg har haft 60" i 8 år.
Vedhæftede filer
(541.76 KiB) Downloadet 31 gange
Brugeravatar
Af Jan Akstrup
#240037 Hej med jer

Tænkte det var min tur til at dele min skærm i aktion med jer - og mit DIY tv møbel skal i da hellere ikke skånes for at se billeder af. DIY tv møblet er med inspiration i Mistral AV 232.

Jeg fik ny skærm for 1 måned siden og valget faldt på 60KS7005 og kan kun sige at jeg har været meget tilfreds med det indtil nu.

På billede 1 ses skærmen tændt med DRK og med et halvfærdig tv møbel.
(320.57 KiB) Downloadet 30 gange

På billede 2 ses skærmen slukket og med et lidt mere færdig møbel
(120.34 KiB) Downloadet 30 gange

På billede 3 ses skærmen med Youtube 4k materiale og med et helt færdig tv møbel.
(381.58 KiB) Downloadet 30 gange

Skærmen kunne som godt have været større, men dette var et kompromis med konen - tænker der er mange der har samme "problem".

Beklager kvaliteten af billederne - dårlig mobiltelefon
Af allando
#240041 Efter mere end 2,5 år har jeg endelig fået hængt min Samsung 65HU8505 på gipsvæggen...selv konen synes det er flot...
Vedhæftede filer
(184.71 KiB) Downloadet 29 gange
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#240067 Ja, det er du sluppet ret godt fra. Har du indsænket stikkontakten bag TV'et?
Af mbm
allando skrev:Efter mere end 2,5 år har jeg endelig fået hængt min Samsung 65HU8505 på gipsvæggen...selv konen synes det er flot...

Det er sådan det skal se ud..
Går ud fra det er 3 højtalere på væggen!?
Masser af billed og lyd men stadig enkelt og elegant.

Det ville dog pynte at får Subben væk... men det er selvfølgelig svært..
Af allando
mbm skrev:
allando skrev:Efter mere end 2,5 år har jeg endelig fået hængt min Samsung 65HU8505 på gipsvæggen...selv konen synes det er flot...

Det er sådan det skal se ud..
Går ud fra det er 3 højtalere på væggen!?
Masser af billed og lyd men stadig enkelt og elegant.

Det ville dog pynte at får Subben væk... men det er selvfølgelig svært..

Vil gerne bytte min sub SVS PB 2000 til en SVS PC 2000...
Brugeravatar
Af Dureston
#241450 Et par fotos af mit setup i hjemmet med et Panasonic Viera TX-55CXC725 og et sæt ældre B&W P5 højttalere.

Højttalerkablerne er trukket igennem gulv og krybekælder.

Mangler lige at få skjult strøm, antenne og signal-kabler fra receiver til TV. De bliver forventeligt trukket i væggen når jeg skal have TV'et op og hænge på mit nye Vogels Next 7345 Design Mount. Det bliver dejligt med mulighed for at dreje TV'et imod spisebordet. :p

Billede

Billede

Billede

God aften! :)