Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LateNighter
#14176
Kontaktede Licotronic og de arrangerede en privat fremvisning i Århus af Sharp 37XD1E. Det er fornem service.

Blev ikke skuffet. Alt hvad jeg så stod virkeligt skarpt. Alle analoge signaler stod rigtig godt og Gears of War på XBox 360 var decideret skræmmende. Desværre kunne jeg ikke få vist noget Full HD materiale men det er jo nok heller ikke der TV'et er værst.
Kontrasten tog lidt skade ved for stor en synsvinkel (sort->grå) men ikke nok til at afskrække mig.

Skal bare have det bestilt nu.

Tak for tippet, Totti. Kan anbefale andre at forsøge sig hos Licotronic hvis fremvisning ønskes.

/LateNighter
Af Gr3y
#14210
Hej LateNighter

Ja det var så mig du så skærmen ved. :)

Og ja, har godt set Totti's tilknytning til Licotronic. Hah.. var sgu også rimeligt åbenlyst når man læser nogle af hans posts. O_O

Skidt stil at være undercover herinde.

Men de er stadig flinke nok ved Licotronic og ikke bange for at give lidt rabat hvis man "overtaler" dem lidt.

At de så skyder sig selv i foden er ikke mit problem.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#14218
Vi har jo intet imod personer der har tilknytning til en fysisk butik, så længe andre brugere er klar over det. De fleste af de brugere der arbejder for en eller anden elektronikkæde har desuden ingen problemer med at være objektive, men dermed skal det jo ikke gøres forbudt at være glad for de produkter man har til salg. Førstehåndsindtryk er trods alt det bedste når der skal deles erfaringer, så hvis debatten ikke er farvet af at der samtidigt reklameres for et givent købssted, så er der absolut ingen problemer.

Jeg synes dog at I brugere selv er gode til at sige fra hvis der går reklame i den, så med lidt kritisk sans, kan man vist godt sortere godt fra skidt.