Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af azrael
#10556
Jeg ville kigge mest på Toshiba, så Sharp og til sidst Philips. Ved Toshiba får man mest for pengene (og du kan få den endnu billigere hos TapeConnection), mens Philips' ry for gode fladskærme kommer fra de dyre modeller, som sjovt nok anvender Sharp paneler... :)

Faktisk er Sharp og Toshiba næsten lige spændende. Dog kunne Toshiba 32WL68P måske være endnu mere spændende. Den har "100Hz" teknik, lyd medudviklet af Onkyo og hele 3 HDMI indgange. Desuden understøtter Toshiba nu officielt PC via HDMI ved 1280x768.
Af kpj
#10567
Undskyld jeg lige bryder lidt ind, men Hifiklubben sælger da ikke Sharpen til 5999 kr. mere? Gør de?

Elgiganten, som ligeledes havde LC32SA1E til 5999 kr., har hævet den til 7999.


Jeg er nemlig selv lidt interesseret i netop den model, så derfor hører jeg gerne, hvis man stadig kan få den til 5999 kr. et sted. :)
Brugeravatar
Af azrael
#10569
Sjovt nok har Sharp LC32 SA1E aldrig stået på deres hjemmeside, men den lave pris kan stadig ses på denne side: http://www.hifiklubben.com/DK/Nyheder/H ... n/1843.htm

Ved ikke hvordan El-Dværgen håndterer det. Der er meget forvirring der. Priserne i deres aviser og on-line passer stort set aldrig sammen.
Af kpj
#10570
Der er vel ikke andet at gøre end at gå ned og høre dem ad.

Undskyld endnu engang Lush for at have "lånt" din tråd lidt. ;)