Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#10546
Hejsa alle

Har været den lykkelige ejer i en uge af et Samsung LE32M7......Men nu er det begyndt at slukke og tænde med varierende mellemrum mens man ser tv.

Tv'et er købt i HIFI-Klubben - hvad er jeres erfaringer med deres service ved fejl.

mange hilsner

Michael
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#10578
I mine øjne er Hifi-klubben ganske fornuftige med deres service.

Men det er jo helt klart, at det er en fejl på Tv'et som du ikke er skyld i og som ikke skal være der. Jeg synes bestemt du bare skal bede om en ny M71 model.
Af Eldacar
#10598
Vil bare rose HIFI-Klubben.....ombytning til nyt uden vrøvl :)
Af Eldacar
#10616
Jeg vil lige starte med at sige, at jeg ikke er nørd udi flattv. Men jeg har i et par år været skuffet hver gang jeg har set på de flade. Nu ville familiens overhoved og indretningsarkitekt dog ikke mere finde sig i det gamle husalter - et lille handy 28" Sony med en kampvægt omkring de 40 kilo :-)

Først vil jeg sige at menuer og vejledning er super - 10 min. så er der billede på dyret. Så skal der efter min smag så justeres lidt på lys/kontrast, men det finder man hurtigt ud af.

Vi har kabeltv via selector og ser ellers dved-film - og til det behov vil jeg sige super billede uden at være for kulørt.

Så alt i alt .....jo jeg er meget tilfreds. Man kan få bedre tv, men så får man også lov til at betale for det.
Brugeravatar
Af azrael
#10627
Jeg er klar til at overtage Sony'et! :P
Af Eldacar
#10633
Beklager......Sony'en står nu i sommerhuset :)
Brugeravatar
Af azrael
#10643
ØV! :(