Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Killerscamp
#7788
Denne tråd er en forlængelse af

SAMSUNG, PANASONIC, LG - PLASMA VS LCD - PC TILSLUTNING

Hej igen, Så har jeg købt og fået installeret mit Panasonic TH-42PX60E med digital tuner DVB-T. Fint fint, så fik jeg betalt 2500 ekstra for sådan et tv, når jeg kunne have købt TH-42PE60 for noget mindre. Troede egentlig at det var ret godt at have DVB-T i fremtiden på en plasma skærm. Men jeg føler mig nu lidt snydt, da jeg anvender kabel-tv og signalet efter sigende skulle være lige så godt som når man modtager digital tv via UHF stueantennen. Og what the F*** skal jeg bruge en UHF stueantenne til????

Nå drenge, jeg kan jeg kun bebrejde mig selv til at lytte for meget til hvad folk har at sige herinde uden at få tingene bekræftiget, men kan i ikke give mig noget positiv feedback på DVB-T så jeg føler de 2500,- har været godt givet ud. Jeg kan bruge et CI modul, fedt fedt. Til hvad??

Klagesang, men min panasonic er sku ellers helt i top. Dejlig simpel og ukompliceret menu og MMI (man machine interface). Flot billede.
Af nielshunniche
#7795
Køb dig en Digiality flad stueanetnne, den kan typisk hænge bag ved tvèt og så bliver dit billed meget flottere.