Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#6070
Hej, jeg er ny her på siden :)
Jeg skal ud at købe mig mit første LCD tv. Jeg har kigget på disse to modeller Sony KDL-32V2000 og Philips 32PF9830.
Det skal bruges til tv (surprise :p ), DVD, Xbox 360 og som computerskærm til når jeg skal vise hjemmesider frem for nogle kunder, (eller er det bare en ide jeg kan droppe?)
Jeg har desværre heller ikke kunnet finde en butik som har Phillips tv hjemme.
Kommer til kbh på lørdag hvor jeg håber på at kunne se Sony modellen i et sony center.
Jeg bor på fyn, er der nogen gode butikker i Odense?
Er forskellen i prisen mærkbar?
Hvilken en af modellerne vil du anbefale eller er der et tv i den prisklasse jeg har overset?
Og ikke mindst, har jeg ramt det rette board :o
Af skovglimt
#6075
Jeg har selv lige modtaget min Sony KDL-32V2000 samt en stofa HDTV box. Der er et fantastisk billede på den, mit eneste problem er at jeg ikke kan få lyd på når jeg bruger HDMI kabel men det finder jeg nok ud af.
Af jacob
#6083
Jeg fik også mit v2000 igår og er ret tilfreds, det virker en tand bedre end mit tidligere samsung m61. Hvis du skal bruge det til fremvisning fra en computer vil jeg anbefale dig sony´et, da det i modsætningen til philips kan køre tvets rigtige opløsning igennem et vga kabel.
Af Puppetmaster
#6085
Ok, hvad er det for en opløsning?
Hvad er jeres indtryk af TVet? Nogle kritik punkter eller fungerer det bare?
Af jacob
#6089
det er 1360x768, tvet kører 1366x768 men slukker så for de 6 yderste linjer, det er ikke noget der kan ses.