Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af guy
#5819
Hej alle

jeg er ny i dette forum og i denne fladskærmsverden.

mine forældre vil gerne have hjælp til køb af et nyt fladskærms tv - i den forbindelse vil jeg gerne bede om jeres ekspertise.

det må koste ca. mellem 15.000 - 20.000 kr og det skal være i omegnen af 40' det skal ikke hænge på vægen men stå på en fod, derfor må det gerne kunne dreje fra side til side og op og ned. - jeg er helt på bar bund så jeg håber på jeres kompetente vejledning.

så er der nogen der kan anbefale et TV? eller ved hvor for man mest for pengene? har i tips og triks eller kender I en model som er god til den pris? det skal selvfølgelig være HD-ready, fremtidsikret og alt det der. og det er også vigtigt at man kan se hvad der sker på skærmen i en lys stue og også fra en skæv vinkel.

hverken mig eller mine forældre har tid til det store research arbejde - defor håber jeg der er en her i forumet som er godt inde i det og kan hjælpe mig med at stille et par alternativer op for mine forældre.

Håber I kan hjælpe mig - på forhånd tak :)

edit: da det er til mine forældre skal det kun bruges til film og tv - jeg tror ikke at de har behov for at tilslutte cpu og den slags:9