Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af CoD
#209683
Hej Med jer.

Jeg har lige her i januar udsalget investeret i Sony 50w828 og det kommer lidt bag på mig at det stikker så langt ud når man hænger det på væggen.

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvor i har optimeret det, jeg kan forstå man skal have fat i "Sony SU-WA1 VESA Adapter" men er det nok i sig selv eller skal man så igen ud og købe et beslag som sidder på væggen?

Jeg hører meget gerne hvordan i har klaret det?

venlig hilsen
Martin
Af CoD
#209703
7½ cm, det lyder godt.

Jeg vil prøve at bestille et ultra slim væg beslag. Hvis jeg bestiller det du (Mates) nævner er jeg så fri for at bestille den adaptor "Sony SU-WA1 VESA Adapter" eller er det et must for at få det hele til at spille.

Mange tak for hjælpen :)
Af CoD
#209708
Nu har jeg bestilt et ultra slim beslag, glæder mig til at se det. Tak for hjælpen og billederne.

mvh
Martin
#212841
Har kigget lidt rundt omkring og fra billedet her:
http://static.trustedreviews.com/94/000 ... lMount.jpg
Kan man se de 2 mount punkter der bruges til at hænge det originale mount i. Disse 2 punkter burde jo så være stabile nok til tv´t kan hæng i disse 2.

Som jeg lige kan se det burde det så være muligt at mounte de 2 tv mount points her:
http://www.harald-nyborg.dk/images/800/9219.jpg

(ophænget fra harald nyborg)

Vil det ikke kunne virke fint? Så kunne jeg nemlig hente beslaget i dag og få det op i dag :D:D
Af Mates
#212843
Jeg skal ikke kunne sige det. Men til 99 er det da et forsøg værd.

Måske kan du endda levere det tilbage hvis det ikke virker?
#212919
Jeg fik i går hentet mountet i Harald Nyborg og fik sat det op. Det virker perfekt! Skærmen hænger 7 cm ude fra vægen :)
Efter at have monteret delen på tv´t (jeg lod kablet være den længde det var) monterede jeg vægholderne på væggen og hang tv´t op. Nu strånede det så ind ad for oven. Så tog jeg de 2 sorte plast dimser der følger med tv´t og skar lidt til med en kniv, og satte mellem væg holderne og tv´t så nu hænger det plan´t.
Man kunne måske have sat et forlænger stykke imellem tv´t og de mounts der sidder derpå. Ved dette kunne man nok undgå de sorte plast dimser, men ved ikke helt om det vil give noget vrid i skærm ophænget.

Jeg har prøvet at tage et par billeder, men det er svært at få ordentlige billeder af det. :)

Billede

Billede

Så en super god og billig løsning syntes jeg :)
PS Omkring KBH er det kun i Glostrup 2 de har ophænget hjemme pt.

Skriv endelig hvis i vil vide mere!