13. maj 2024, 02:15
Havde du bare skrevet at du synes at priserne for flere 55" tv >20.000 er vanvittig høje, kunne vi nemt blive enige og tale samme sprog. Du vidste jo godt og blev endda gjort opmærksom på, at Philips er ligeså vanvittige i deres prissætning for 2024 tv. Ja Sony tager immervæk stadig mere end 23.000 for deres 2023 tv.
Somme tider kan det være en god idé at læse hvad andre skriver og forholde sig konkret til og respondere på det.
Godt ord igen....god aften/nat
KimKaos skrev: ↑13. maj 2024, 00:57 Du er tåbelig eftersom jeg i årevis har talt positivt om Samsung (læs mine indlæg) plus jeg ejer et par af deres tvTror dig gerne, men forholder mig til det skrevne du slår op....og du var jo eksplicit ude med riven efter Samsung og prisen på et 55" QD-OLED flagskib.
Men igennem en årrække er deres priser løbet løbsk og efter f.eks. 6 mnd. Er prisfaldet på deres modeller heller ikke så markant som tidligere
Havde du bare skrevet at du synes at priserne for flere 55" tv >20.000 er vanvittig høje, kunne vi nemt blive enige og tale samme sprog. Du vidste jo godt og blev endda gjort opmærksom på, at Philips er ligeså vanvittige i deres prissætning for 2024 tv. Ja Sony tager immervæk stadig mere end 23.000 for deres 2023 tv.
Somme tider kan det være en god idé at læse hvad andre skriver og forholde sig konkret til og respondere på det.
Godt ord igen....god aften/nat