Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tga
#36297
Hej.

Har nu fået anskaffet os en ps3. Syntes den støjer lidt rigeligt, spec ved film høres det tydeligst.

Kan man gøre noget for at reducere det?

Mvh Thomas.
Af tga
#36394
Det er en 40Gb.

Det er svær lyd at placere, ligesom et eller andet der "tikker" om det er blæseren er svært at sige. Kan godt få pengene retur, og købe et andet sted...men vil jo nødigt skille mig af med den, hvis det bare er sådan med støj.

Mvh Thomas.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#36395
Den skulle meget gerne være ret støjsvag. Specielt hvis den står med lidt luft omkring sig.

Jeg er dog ikke helt begejstret over, at den tikker. Typisk betyder det jo - hvert fald for harddiske - at de ikke har det så godt. Det kan også være læsehovedet i Blu-Ray drevet og det er hørt før at de står af i PlayStation 3 modeller.
Af tga
#36400
Ja det kan sgu godt være det er harddisken. Skulle man forlange at få den til rep, er her "bange" for laaang ventetid med at få den tilbage.

Men den fejler højst sandsynligt et eller andet, så kunne få pengene retur og købe andet sted, hvis det skulle være det bedste.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#36417
Jeg har ikke rigtig erfaring med ventetiden ved reparation på PlayStation 3, men ja det vil da være ærgerligt, når du netop har købt den. Specielt i disse tider hvor GTA 4 netop er kommet ud 8)

Jeg har ikke selv prøvet det, men det får jo meget ros. :)