Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358589
Martin R skrev: 9. maj 2024, 20:36
Det lyder ikke dumt! :) Ved du hvor længe du har adgang til disse priser? Jeg er lige i gang med en flytning, men er meget interesseret i et 55" S93C.
Der står desværre intet om hvor længe muligheden for køb til en given pris består derinde på samsungs side.
Det kan være prisen ændres i morgen, måske først om en måned. Jeg ved det simpelthen ikke O-O

Men du eller andre må gerne skrive en privat besked til mig herinde på flatpanels. Så kan det være vi kan finde ud af noget :)
#358619
Martin R skrev: 9. maj 2024, 20:36
Det lyder ikke dumt! :) Ved du hvor længe du har adgang til disse priser? Jeg er lige i gang med en flytning, men er meget interesseret i et 55" S93C.
Martin, jeg har set din besked og forsøgt at svare dig der, men beskeden hænger i udbakken (i øvrigt et problem jeg flere gange har oplevet herinde - er det bare sådan når man sender en pm på flapanels?).
Jeg er derfor i tvivl om du har modtaget den private besked eller ej, men giv mig lige et prej hvis ikke der er dukket noget op