Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kkornum
#116576
sælger mit elskede tv da jeg må indse at jeg ikke er hjemme til at få det brugt. det står som nyt har alt hvad et tv skal kunne. inc.l extrem strømsparer funktion. har max været i brug 3 timer siden jeg købte det. det står i 100% som ny stand.

Funktioner KDL-46WE5W
Brug 50% mindre energi med vores sidste nye HCFL (Hot Cathode Fluorescent Lamp) baggrundsbelysningsteknologi** En intelligent tilstedeværelsessensor registrerer bevægelse foran TV'et. Hvis du forlader rummet, kan du indstille TV'et, så billedet automatisk slukkes og tændes igen, når du kommer tilbage i rummet. Hvis du ikke kommer tilbage, slukkes TV'et helt En energisparekontakt sikrer, at du bruger mindre strøm ved at reducere strømforbruget til praktisk taget ingenting, når TV'et er på standby - nuværende TV bruger strøm, selvom de er slukket Adgang til alle energibesparende funktioner i Eco Settings via den enkle XrossMediaBar™-menu En lyssensor holder øje med lyset i rummet og justerer automatisk billedets indstillinger for at opnå optimal energieffektivitet Selvom du bruger mindre strøm, kan du stadig se TV, film og spil i uovertruffen High Definition-kvalitet med en opløsning på 1920 x 1080 pixel Nyd billeder med imponerende dybde og klarhed, optimal kontrast, levende farver og mere virkelighedstro nuancer med BRAVIA ENGINE 3 Se billeder i hurtig bevægelse som f.eks. sport eller actionfilm med naturtro jævnhed og skarpere detaljer takket være Motionflow 100 Hz med teknologi til billedslørreduktion Nyd levende farver på skærmen med optimal farverenhed med Live Colour. Du kan vælge en af fire muligheder (fra, lav, mellem og høj) til at justere farvelivligheden og få optimal billedkvalitet. Se de meste skarpe og klare billeder selv med analogt signal, takket være intelligent billede.


Dette er bare lidt af de funktioner mit elskede tv har følg link her for at se den fulde specifikation af tvét
http://www.sony.dk/product/t46-we-serie ... e=Overview

Eller kontakt mig telefonisk..

Kan fanges på mobil hverdag fra 08:30- kl 24:00[/b]
Af plyr
#118127
Er tvet stadig tilsalg?
Af bent Soele
#118735
øv ja det er solgt, når han ikke selv vil svare må man jo lede selv, det er blevet solgt på gul og gratis.