Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ellegaard74
#112648
Ja, nu har jeg jo bestilt et såkaldt 3D tv så nu er min knap 1 år gamle reciever jo allerede "forældet"
Hvad kan sådan en fætter indbringer på det brugte marked.?
Den har jo stort set alt, men spec's kan læses her: http://www.nbradio.dk/shop/onkyo-tx-sr707-5523p.html

Min model er dog i sølv. Købt ved AV-connection sidste år.

Nypris var omkring de 5000,-...
Brugeravatar
Af MigSelv
#112655
Ellegaard74 skrev:Ja, nu har jeg jo bestilt et såkaldt 3D tv så nu er min knap 1 år gamle reciever jo allerede "forældet"
Hvad kan sådan en fætter indbringer på det brugte marked.?
Den har jo stort set alt, men spec's kan læses her: http://www.nbradio.dk/shop/onkyo-tx-sr707-5523p.html

Min model er dog i sølv. Købt ved AV-connection sidste år.

Nypris var omkring de 5000,-...
Hej
Ikke nødvendigvis forældet, den kan da bruges mange år endnu.
Bluray afspillere beregnet til 3d, har 2 hdmi udgange, 1 til tv med billede samt 1 til receiver med lyd.
Panasonic dmp-bdt300 ca. pris 3400
Panasonic dmp-bdt100 ca. pris 2500
Om Samsungs modeller har 2 hdmi udgange, ved jeg faktisk ikke.
Af Ellegaard74
#112656
Ja, det er rigtigt, men jeg har lavet mit setup således alt kører via forstærkeren og dermed kun ét hdmi stik til fjernsynet.... Selvfølgelig kanjeg bare smide et ekstra derop, men det bedste er at bibeholde det så der kun er ét kabel til tv :)

p.s. Kører BD via ps3....
Af trykkertor
#112672
MigSelv skrev: Bluray afspillere beregnet til 3d, har 2 hdmi udgange, 1 til tv med billede samt 1 til receiver med lyd.
Panasonic dmp-bdt300 ca. pris 3400
Panasonic dmp-bdt100 ca. pris 2500
Om Samsungs modeller har 2 hdmi udgange, ved jeg faktisk ikke.
Ikke alle BluRayspiller til 3D har 2 HDMI-udgange.
Det er ret sjeldent de har det.
Mig bekendt er det Panasonic BDP 300 og Samsung 6900 der har det.
Den billigere BDP100 har IKKE har 2 HDMI.

Så at en Blu-Rayafspiller har 3D, betyder IKKE at den automatisk har 2 HDMI. Det er kun nogle få (de dyre) der har det.
Af bleze
#112679
Nu har jeg ikke selv en 3D blu-ray afspiller, men er det ikke muligt at sætte den til at outputte et side-by-side eller over-and-under billede via HDMI1.3.

Feks 1920x2205 eller 1920x1080 i half horizontal opløsning.

Jeg ville helst også gerne undgå at udskifte min Onkyo 876 som heller ikke har mere end et år på bagen.
Af Ellegaard74
#112680
Er der slet ingen der tør sætte en ca pris på hvad sådan en brugt kan indbringe.... I skal jo ikke købe den...:)
Brugeravatar
Af MigSelv
#112681
Ellegaard74 skrev:Er der slet ingen der tør sætte en ca pris på hvad sådan en brugt kan indbringe.... I skal jo ikke købe den...:)
Hej
Jo da, en priside for et 12 mdr. gammelt produkt, der ikke er helt "up to date", bør ligge i ca. halv nypris.
Af Ellegaard74
#112683
MigSelv skrev:
Ellegaard74 skrev:Er der slet ingen der tør sætte en ca pris på hvad sådan en brugt kan indbringe.... I skal jo ikke købe den...:)
Hej
Jo da, en priside for et 12 mdr. gammelt produkt, der ikke er helt "up to date", bør ligge i ca. halv nypris.
okay... Ja, den er jo så kun ikke up-to-date hvis man har et 3D tv...*GG*
Men det vil sige en 2500-3000 vel.....
Af maritza
#112716
trykkertor skrev:
MigSelv skrev: Bluray afspillere beregnet til 3d, har 2 hdmi udgange, 1 til tv med billede samt 1 til receiver med lyd.
Panasonic dmp-bdt300 ca. pris 3400
Panasonic dmp-bdt100 ca. pris 2500
Om Samsungs modeller har 2 hdmi udgange, ved jeg faktisk ikke.
Ikke alle BluRayspiller til 3D har 2 HDMI-udgange.
Det er ret sjeldent de har det.
Mig bekendt er det Panasonic BDP 300 og Samsung 6900 der har det.
Den billigere BDP100 har IKKE har 2 HDMI.

Så at en Blu-Rayafspiller har 3D, betyder IKKE at den automatisk har 2 HDMI. Det er kun nogle få (de dyre) der har det.
6900 har kun 1 HDMI