Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af moestrup
#92835
Hej

Er der nogen der vil sælge mig et Panasonic plasma tv? Det skal helst være i 37", men 42" kan også gå an. Og så skal det helst kunne afhentes i østjylland.

hilsen
Steffen
Af TasH
#98102
Hej, ved godt du skriver du søger et 37" panasonic plasma, men står netop med et samsung le37m86 som jeg skal af med da jeg har købt nyt, det er dog et lcd.

noget du ville være intra i?

ps. bor i århus
Af zer0
#102541
Hej, jeg har lige præcis et Panasonic 37" plasma TV. Nærmere bestemt et PX80. Du kan finde informationer om det her på siden. Det er i perfekt stand, ingen ridser eller noget.
Hvad vil du give for sådan et?
Jeg bor forresten i Østbirk nær Horsens.
Af o27
#102870
De gamle har et 42" P42X10Y, der er ca. 6 mdr. gammelt. Købt i DK, med kvittering etc.

De kunne måske overtales til at sælge da de har DVB-S i sommerhuset og denne model har "kun" DVB-C

Smid et bud hvis det har interesse
Af Panthera-Pardus
#107324
Jeg har d. 08/07 købt det populære Panasonic G20 (TXP42G20E).
Men jeg vil gerne bruge det meget sammen med computeren og det går ikke med Plasma (det var desværre ikke gået op for mig).
Det er selvfølgelig i perfekt stand og uden burn-in (da jeg ikke har turdet bruge det med min pc endnu).

Det er et godt tv, men passer dårligt til mine behov.

Vil du købe det? Jeg tænker 6000 lige ud.
Det er med kvitteringer, original indpakning og det hele.
Af Oulaa23
#112163
Hej Zero


Jeg vil gerne byde 2.400,- for dit 37" Pana, hvis det ikke fejler noget.


- Ole
Af Oulaa23
#112196
Jeg vil gerne byde 1.900,- for Samsung M86


- Ole