Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ajhals
#109159
kjelds skrev: PS. Er der ikke nogen der har fiflet lidt med billed indstillingerne og kommet frem til den opsætning de mener giver det bedste billede? Jeg har ikke selv den store erfaring med opsætning af kontrast, farve, etc. så jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvad I synes virker bedst.
Der er en gut her, der har lavet en kalibrering
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =ps63c7705
Af Gavin
#111106
LÆKKERT!

Er godt nok spændt på at se hvordan den klare sig mod VT20! :)
Af bleze
#111108
Det lammetæver VT20 ;)
Af Gavin
#111112
bleze skrev:Det lammetæver VT20 ;)
Kunne da være lidt godt. 8)
Af Arners
#111182
rkc skrev:Hej lige et spørgsmål til dem som har et ps50c7705.

Hvordan er billedet ved panoreringer?

jeg har selv et 6505 og det hakker en del.

Har hørt et sted herinde at 7705 har motion judder canceller?

på samsung.dk står der at det ikke har hvad er rigtigt,men hvis det har virker det så.

Håber meget at få et svar :)
Hvor slemt er hakkeriet? Kan det være noget opsætningsmæssigt, der gør det? Jeg har opgivet at finde ud af, hvad der gemmer sig bag "motion judder canceller", der ikke er indeholdt i "subfield motion". Det er helt utroligt, hvis et tv i den prisklasse ikke bare fungerer. Har du støj på det også? Held og lykke med en løsning.
Af Sap
#111510
Hej LarsDK

har lige et spørgsmål ang. PVR funktionen over USB på plasma tv'et

er det muligt at optage på 1 kanal og se en anden.
Af Larsdk
#111522
Sap skrev:Hej LarsDK

har lige et spørgsmål ang. PVR funktionen over USB på plasma tv'et

er det muligt at optage på 1 kanal og se en anden.
Nej det er samme måde som på LED modellen.
Af BlackBandit
#116306
LarsDK: Tak for en gennemgående og fin personlig "test" af de to nye hotte tv. Havde læst din gennemgang inden indkøbsturen..

Véd ikke hvormange herinde som kan nikke genkendende til nedenstående:
Havde truffet beslutning om at udskifte det gamle tv.. Finder Flatpanels og gennemtygger relevante emner.. Næste step, hvor kan jeg SE de tv's.. Turen, en heldagsudflugt, gik til Elgiganten, Fona og Expert, vil ikke kommenterer sælgernes niveau men derimod udtrykke beklagelse over selve miljøet de forskellige tv var anbragt i.. Postulerer det umulige i, at vurdere billedekvaliteten i omtalte forretninger..
Havde, i modsætning til mange andre, min absolut bedre halvdel med på shoppingturen.. Ved nærmere eftertanke burde jeg have sat hende af i en tøjbutik :p Hun har en forunderlig evne til at dæmpe min entusiastiske attitude og forblomstret ordvendinger mens mine fingre kærtegnede det ene tv efter det andet..
Alle mine, synes jeg selv, rationelle argumenter prellede af som kal.45 på en 2 meter tyk panserplade.. "Jeg synes det tv er pænest" hvorefter jeg nervøst følger den pegende fingers retning...
"Synes du billedet er pænest på det tv" - ligner Anders And fastholdt af Bjørnebanden.. "Nej - synes det er det pæneste tv" replicerer hun ufortrødent.. "Desuden vil jeg ikke have det store skrummel (50" plasma) indenfor døren"

Og så var den diskution og indkøbstur - færdig og overstået..
Indrømmer jeg er en tøffelhelt og langtfra utilfreds med hendes valg af tv (B

Blot en beretning fra den virkelige verden
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#118144
Jeg sad netop lige og kiggede lidt statistisk for FlatpanelsDK, og bemærkede, at denne tråd faktisk er den andenmest læste forumtråd i hele 2010, kun overgået af den forumtråd der er dedikeret til Samsungs 2010 Tv.

Det beviser bare hvor værdifulde disse brugeranmeldelser er for de andre brugere, og jeg kan kun opfordre til, at brugere herinde skriver lidt om deres erfaringer. Godt gået LarsDK :)
Af Insignia
#119944
Har lest igjennom den test du har gjort..og du skriver at du ikke hadde noen bilder av logoer eller noe annet når du hadde sett på tvn en stund.
Jeg har kjøpt en slik TV nå..og har masse retentioner på min tv..de blir borte etter noen minutter...
Bekymret over at det kan være noe feil på min tv..??
Af trykkertor
#119958
Det jeg kan si Insignia er at mye tyder på store forskjeller i Samsung sine Plasmapaneler.
Vi har brukere her inne som har fått byttet sitt tv.
Første tv hadde godt sortnivå men mye retention.
Andre tv de fikk kunne være omvendt. Altså lite retentin, men de slet med dårligere sortnivå.

Noen melder om mye buzz, noen har ikke buzz.
Mitt Samsung plasma har så og si IKKE retention.
Selv etter 2-3 timer med spilling på PS3, så ser jeg knapt snevet av retention, og det er raskt borte.
Jeg har flott sortnivå, og middels mengde buzz.
Men jeg har SYKT mye linebleed på mitt tv. Og andre melder om tv som ikke har linebleed.

Så konklusjonen blir at det virker til å være forskjell fra panel til panel. Særlig siden noen har fått byttet tv og melder om forskjeller fra tv1 til tv2.
Af JaizEdelmann
#119988
Rigtigt fedt og få lov til at se en masse billeder og høre fra en anden bruger omkring begge typer tv, jeg afventer selv på at få mit PS50C7705 fra samsung, i henhold til en RMA sag, jeg gik fra LCD/LED over til plasma , og denne anmeldelse bekrafter bare at jeg virkelig har gjort det rigtige valg til mit behov.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11