Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jbplum
#80404
Må man have lov at spørge til, hvilken pris det var muligt at få det for på Electro Days?

jbplum
Af kskruger
#80421
jbplum skrev:Må man have lov at spørge til, hvilken pris det var muligt at få det for på Electro Days?

jbplum
12995,- denne pris, var dog kun hvis du købte hos Expert i Odense, hvis du boede længere væk, måtte du betale kassen for transport. F.eks 7-800,- til København.
Af POS
#80430
Jeg betalte 12.999 DKK.
Jeg købte ikke skærmen direkte på udstillingen i Odense, men fik udfyldt en bestillings seddel, som jeg - om mandagen - bar ned til den lokale Expert her i Silkeborg. Først efter en lang snak pr. telefon mellem Expert og Samsung - fik jeg OK.
Hvis ikke jeg havde haft den udfyldte bestillings seddel, så tror jeg ikke, det var lykkedes.
Prisen var dengang 17.999 DKK, i dag står den til ca. 15.999 DKK.

Min vurdering er, at den er alle pengene værd.

Jeg havde kun "Samsung-mandens" ord for, at alle problemer var løst angående denne model. Jeg er - som jer - rystet over, så mange der tidligere har haft problemer.
Af kasperand
#80503
Andre som har haft en ligeså god oplevelse eller larmer den stadigvæk hos de fleste?

Desuden hvordan er image rentions på skærmen?
Af kskruger
#80527
kasperand skrev:Andre som har haft en ligeså god oplevelse eller larmer den stadigvæk hos de fleste?

Desuden hvordan er image rentions på skærmen?
Jeg har en 850 og har ikke problemer med støj.

Image retention, er heller ikke noget problem, jeg vil gå så langt og sige, at 850/855 lige så god på dette felt som Panasonic, som er nået meget langt på dette punkt. Dette er min 4 plasma skærm og tidligere har jeg oplevet Image retention på mine andre skærme, men ikke på mit 850.
Af lennon
#80561
Har hørt en fugl synge om en god pris på 855 hos Fona i Fredriksgade i Århus - i forbindelse m "By Night" d 27-11-2009 .
Af POS
#80573
Det glæder mig, at der er andre end mig, der har fået en fejlfri skærm.
:) :) :)

"kskruger" - du har en 850 og ikke en 855. Hvordan er den i sammenligning med en 855 ? Billedmæssigt er der selvfølgeligt ingen forskel, men hvad med det andet - kanalsøgning, kanalvalg og alle de andre funktioner ? - Kan du f.eks. vælge dansk-sproget menu ? osv ..
Af kasperand
#80577
lennon skrev:Har hørt en fugl synge om en god pris på 855 hos Fona i Fredriksgade i Århus - i forbindelse m "By Night" d 27-11-2009 .
Hvilken ca. pris synger fuglen om? ;)
Af kasperand
#80583
kskruger skrev:
kasperand skrev:Andre som har haft en ligeså god oplevelse eller larmer den stadigvæk hos de fleste?

Desuden hvordan er image rentions på skærmen?
Jeg har en 850 og har ikke problemer med støj.

Image retention, er heller ikke noget problem, jeg vil gå så langt og sige, at 850/855 lige så god på dette felt som Panasonic, som er nået meget langt på dette punkt. Dette er min 4 plasma skærm og tidligere har jeg oplevet Image retention på mine andre skærme, men ikke på mit 850.
Hvordan ser dit forbrug ud? Spiller du os en del konsol spil med statiske billeder?
Af Czuba
#80592
Expert har den på tilbud i næste uge til 14.999.-....:)

Tror sku jeg slår til, det lyder jo som en super skærm...:) Men er også interesseret i at høre om hvordan den klarer konsolspil?

Håber nogen kan hjælpe?:)
Af kskruger
#80606
POS skrev:Det glæder mig, at der er andre end mig, der har fået en fejlfri skærm.
:) :) :)

"kskruger" - du har en 850 og ikke en 855. Hvordan er den i sammenligning med en 855 ? Billedmæssigt er der selvfølgeligt ingen forskel, men hvad med det andet - kanalsøgning, kanalvalg og alle de andre funktioner ? - Kan du f.eks. vælge dansk-sproget menu ? osv ..
850 - F.eks. kunne man lave kanalsøgning, før man kunne på 855 og man kan vælge dansk i menu'en, DVB- C/mepg 4 virker. Så jeg kan faktisk ikke se, hvad der er forskel på en 850 og 855 nu.
Af kskruger
#80609
kasperand skrev:
kskruger skrev:
kasperand skrev:Andre som har haft en ligeså god oplevelse eller larmer den stadigvæk hos de fleste?

Desuden hvordan er image rentions på skærmen?
Jeg har en 850 og har ikke problemer med støj.

Image retention, er heller ikke noget problem, jeg vil gå så langt og sige, at 850/855 lige så god på dette felt som Panasonic, som er nået meget langt på dette punkt. Dette er min 4 plasma skærm og tidligere har jeg oplevet Image retention på mine andre skærme, men ikke på mit 850.
Hvordan ser dit forbrug ud? Spiller du os en del konsol spil med statiske billeder?
Jeg skulle selvfølgelige ha skrevet med normal tv brug, det beklager jeg. Da jeg ikke bruger konsolspil.
Men jeg bruger ofte teksttv og tidligere har jeg oplevet med mine tv, at dette kunne ses, når man skiftede til tv igen. Men ikke på 855, når billedet skifter, så er der intet image retention, heller ikke med sorte bjælker ved film, de er også helt væk.
Af POS
#80613
Ja, jeg har i dag - 21/11 - set den hos Expert i Silkeborg til : 14.999 DKK (spar 2000 DKK).

Den demo model der hang på væggen, var også helt tavs - ingen støj - den var MUTET.
Når jeg kiggede på denne skærm og sammenlignede med de andre 30-40 skærme i butikken, så var der ikke nogen af de andre der nåede denne til sokkeholderne - og det er ikke normalt for en plasma skærm. De er normalt kedelige og grå at se på.

Som "kskruger" så har jeg heller ikke nogen problemer med "image retention" - jeg spiller ikke konsolspil og jeg har aldrig haft min PC forbundet til skærmen og jeg bruger sjælden "text-TV".
Så kan man jo spørge - hva' fa.... bruger du så skærmen til ? - jeg ser "normalt" TV - og engang imellem tænder jeg min BD-spiller og starter en koncert for fuld hammer – når konen ikke en hjemme.
Af Czuba
#80614
Det er vel muligt at bruge tekst-tv uden at man kan se det på skærmen bagefter.....?

Er der ingen andre der har en spillekonsol koblet til skærmen som kan komme med nogle input?