23. mar 2006, 16:05
#4221
Hej, jeg købte denne monitor over nettet sidste uge. "SyncMaster 940BF"
Allerede efter 10 min opdagede jeg en rød og yderst generende pixel fejl 5 - 6 cm til venstre for højre kant af skærmen. Bliver ved med at stirre på den, kan ikke acceptere det!
Jeg er meget forvirret ang. pixel garentien fra Samsung. Det lader til at garentien nu gælder selvom det kun er 1 pixel fejl. Hvor der før skulle være mere end én?
Kan jeg så med god tro sende min skærm tilbage til firmaet jeg købte den fra og regne med at de sender mig en ny (på Samsung's bekostning selvfølgelig). Eller skal jeg nærmere regne med at skulle vente flere uger på at den bliver repereret?
Hvis dette er tilfældet vil jeg naturligvis benytte mig af min 14 dages returret og få mine penge tilbage for skærmen. Men det er der jo ingen grund til hvis jeg får en ny gratis pga. garentien..?
Håber nogle kan give mig råd her!
Takker
Allerede efter 10 min opdagede jeg en rød og yderst generende pixel fejl 5 - 6 cm til venstre for højre kant af skærmen. Bliver ved med at stirre på den, kan ikke acceptere det!
Jeg er meget forvirret ang. pixel garentien fra Samsung. Det lader til at garentien nu gælder selvom det kun er 1 pixel fejl. Hvor der før skulle være mere end én?
Kan jeg så med god tro sende min skærm tilbage til firmaet jeg købte den fra og regne med at de sender mig en ny (på Samsung's bekostning selvfølgelig). Eller skal jeg nærmere regne med at skulle vente flere uger på at den bliver repereret?
Hvis dette er tilfældet vil jeg naturligvis benytte mig af min 14 dages returret og få mine penge tilbage for skærmen. Men det er der jo ingen grund til hvis jeg får en ny gratis pga. garentien..?
Håber nogle kan give mig råd her!
Takker