Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#4155
Som der står i emne feltet, så leder jeg efter en ny 19-21" Samsung skærm, som har mulighed for vægmontering, samt ligner en Samsung 172x.

Jeg har i forvejen en 172x, som jeg er rigtig glad for, men har brug for en ekstra, samt større, sådan jeg kan køre med dual monitor.

En af de positive designmæssige ting ved 172x'eren, er at selve kanten på skærmen er så smal som den er, og jeg ville derfor gerne at den nye skærm havde samme egenskab, især da de skal hænge ved siden af hinanden.

Men spørgsmålet er hvilken skærm der ligner den mest, jeg har været ved at kigge lidt rundt på Samsungs side, men det er meget svært at udfra deres billeder på siden.

Evt. nogle af jer der har set nogle som ligner ?

På forhånd tak,
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#4158
Desværre så er Samsung (og alle andre for den sags skyld) gået væk fra skærmene med smalle kanter. Viewsonic VP930 lanceres som ThinEdge og er da også lidt smallere end så mange andre, men ikke så smal som 172X.

Når man kommer op i de større modeller er en tykkere ramme med til at stabilisere skærmen så den ikke kan vrides, så der finder du heller ikke noget der kan matche 172X.

Desværre...