Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MartinK
#4140
Hej alle sammen

Jeg har nu gennem et par dage læstet en hel del på siden her.. men jeg må tilstå jo mere jeg snart læser jo mere forvirret blir jeg..

jeg skal bruge en fladskærm, da jeg ikke har så meget plads, jeg har pt en 19" CRT ImageQuest V995 og vil derfor gerne op i en 20~20.1" eller hvad de nu kalder dem.. netop fordi som jeg læste i et andet indlæg kan de tag 1600x1280 som vi spiller med i dag.. Jeg er hardcore Battlefield 2 gamer og skal derfor bruge en skærm med gode farver og god opdateringshastighed, jeg har kig på følgene:

HP LP2065
Samsung SyncMaster 204B
ViewSonic VP2030b
Sony SDM-S205F/S

men kan simplet hen ikke finde udaf hvad der er bedst..

vil hører om der er nogen der har erfaring med disse skærme specifikt eller nogen der har en anden model som ikke er nævnt de ved er god til Spil.. pris... MAKS 6500,-

MVH
Martin K.
Af MartinK
#4194
samt hvad er forskelle lige på de 2 stik typer


VIEWSONIC - DVI-D (digital) -> 29-pin kombineret DVI 1

SONY - DVI-D (digital) -> 18-pin digital DVI (Single-Link)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#4195
Jeg læste en kort vurdering fra en anden Battelfield 2 spiller, som var meget begejstret for sin Samsung 204B.

Forskellen på de to DVI stik behøver du ikke bekymre dig så meget om. Det er bare frodi der findes forskellige standarder, alt efter om man ønsker analoge signaler, digitale, begge to eller dual-connection.
Af MartinK
#4201
oki.. måske jeg lige skulle kig på den igen så

har du ellers en vurdering af de 2 andre, mener her hvad man skal vælge af de to typer:

MVA 1000:1 300cd/m2 0.255mm 8ms
ISP 700:1 300cd/m2 0.255mm 16ms
Af pkresten
#4206
Jeg har lige bestilt en Viewsonic VP2030B, skulle gerne få den i morgen og så vil jeg "teste" den lidt i weekenden, så skal jeg nok skrive hvad jeg syntes om den...

Jeg spiller ikke BF2 men tester den i NFS MW og CS, windows og film.
Af MartinK
#4217
rigtig lækkert :D jeg glæder mig til din erfaring :D