Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NielSild
#3793
Hejsa-
Jeg har efter lang tids læsning på disse fremragende sider anskaffet mig en Samsung SyncMaster 214T, som jeg er meget glad for.
Desværre kan jeg ikke få den til at køre digitalt! Når jeg tilslutter DVI-kablet står der bare en besked om, at der ikke er noget analogt signal. Mit grafikkort er et Nvidia Geforce4 ti 4400, min opløsning 1600x1200, og min viden på dette område er en ikke særlig stor. Er der nogen der kan guide mig til at få det til at virke?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#3795
Prøv at sætte skærmen på DVI porten før du starter din PC. Der bør sidde en knap på fronten der vælger imellem de to indgange - den skal du trykke på når du har tændt computeren.
Af NielSild
#3800
Kære Yakken -
Et lille tryk på source-knappen - og verden blev digital!!! :D
Tusind tak for hjælpen.
Hvor er tingene dog simple, når man ved hvad man skal gøre.
Det er en helt utrolig forskel det gør med digitalt output; meget mere roligt og klart billede, og utroligt klare farver. Det er jo lige før man bliver religiøs! ;)

Mange hilsner
Af ruj
#3819
Jeg er interesseret i den Samsung skærm, nogle der har erfaringer de vil dele ud af. Jeg spiller kun lidt, men er lidt usikker på om den er hurtig nok. Ellers skal den bruges til videoredigering og kontorbrug.

Hvorfor er den anført to gange på EDBpriser, er det 2 forskelige modeller.
Kræver en skærm i den størrelse et voldsomt grafikkort, jeg har et Geforce 6800.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#3847
Kan du ikke oprette din egen tråd til disse spørgsmål? Hijacking er ikke velset især ikke når dit spørgsmål slet ikke har noget med denne tråds emne at gøre.