Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Louis
#3705
Ja nogle gange går min LG Flatron Slim L1980Q i sort, og kommer med denne besked!

[img]http://www.brughjelmen.dk/upload/Photo-0076.jpg[/img]

DIGITAL OUT OF RANGE 63.9 KHZ / 120 HZ. :o

Jeg kan intet gøre når beskeden kommer, så jeg er tvunget til at genstarte! !:(

Jeg køre 1280 x 1240 @ 60 Hertz, og mit grafikkort er et Nvidia Geforce 7800 GT.

Det skal lige siges jeg køre DVI, når den laver lort i det!

Hvor ligger problemet? :((
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#3709
Som jeg skrev i den anden tråd, så skal du starte op i fejlsikret tilstand og sætte din opdateringsfrekvens ned til 60 Hz. Bruger du RefreshForce eller lignende?
Af Louis
#3726
yakken skrev:Som jeg skrev i den anden tråd, så skal du starte op i fejlsikret tilstand og sætte din opdateringsfrekvens ned til 60 Hz. Bruger du RefreshForce eller lignende?
Skærmen køre 60 hertz! :o
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#3727
Kan du skifte til VGA stikket og få et billede på skærmen, når dette sker?
Af Louis
#3770
yakken skrev:Kan du skifte til VGA stikket og få et billede på skærmen, når dette sker?
Ja det jeg kan godt!

Hva' kan det skyldes?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#3773
Det er et godt spørgsmål - jeg må indrømme at jeg ikke lige kan se hvorfor den skulle lave sådan nogle krumspring. Du har vel ikke et andet grafikkort med DVI du kan prøve den på? Evt. bare en hel anden computer?

Jeg går ud fra at den stadig siger "out of range" hvis du smider den tilbage på DVI porten efter at have haft den i VGA porten?
Af Louis
#3777
yakken skrev:
Jeg går ud fra at den stadig siger "out of range" hvis du smider den tilbage på DVI porten efter at have haft den i VGA porten?
Ja så viser den stadig det samme!

Jow har masser af maskiner, men det er jo bare træls når man bruger så mange penge på et grafikkort. Man regner jo med lortet virker, når man bruger så mange penge på det.