Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af M4hl3r
#2987
Hej.

Jeg har længe været på udkig efter et Apple Studio Display (fladskærm) 17" eller 20" - måske endda 23". Men jeg har ikke været istand til at finde et. Er der evt. nogen af jer, der kan hjælpe mig med at finde et - til en rimelig pris, selvfølgelig ?

Links, telefonnumre osv., alt med relavans kan bruges. Hvis i sidder inde med et, eller i kender nogen der gør, og gerne vil sælge det - så skriv endelig :)

Jeg har kigget på e-bay.com/co.uk, men jeg er ikke rigtig tryg ved at handle der. Jeg har intet imod at handle på nettet her i Danmark eller andre steder i Europa. Bare ikke e-bay, har haft et par uheldige episoder med e-bay.

Rettelse - Jeg ville måske handle på e-bay hvis der bare var et supergodt tilbud, men ellers ikke.

Tak på forhånd

- M4hl3r
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#3060
Jeg tror han leder efter et brugt eksemplar af Studio serien og ikke de nye Cinema displays.
Af M4hl3r
#3076
Hej. Jeg har ikke helt formuleret mig tilstrækkeligt - det kan jeg godt se nu når jeg læser mit eget oplæg - undskyld.

For at svare på nogle af jeres kommentarer:

1. Nej, det blev sent i går, men ok.
2. Bruger og vil altid bruge Apple - så jeg kender også deres vare - ud og ind.
3. Jeg leder efter et akryl-design Apple Display. Jeg leder ikke efter et nyt Apple Cinema HD Display (aluminiumramme) - og dog..
4. De displays jeg er på udkig efter hed/hedder også Apple Cinema HD Displays - forskellen er bare designet og selve spec.

I "akryl-serien" er der 15", 17", 20", 22" og 23". Jeg er på udkig efter et 20", 22" eller et 23".

Tak for jeres interesse, .. og dog :). Jeres indlæg var ikke specielt konstruktive. Men undskyld hvis jeg ikke fik formuleret mig ordentligt og udtrykt præcist hvad det var jeg ledte efter.

Som sagt, jeg leder efter et 20", 22" eller et 23" Apple Cinema HD Display - akryl-design. Jeg er også åben for et godt tilbud på et af Apple "nye" displays - med aluminiumramme.

Tak.

M4hl3r