Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Phearlezz
#2720
Jeg står for at skulle investere i en fladskærm, men har ikke den store forstand på emnet. Jeg er ikke synderligt interesseret i god billedkvalitet eller i at få den størst mulige skærm, men jeg har dog følgende specifikationer:

- opløsning: 1600x1200
- skærmen skal kunne bruges i USA med hvad dertil hører (110V)
- bedst mulige forhold mellem holdbarhed og pris, dog helst under 6.000 kr.

Jeg har hørt fra anden side, at jeg skal investere i en skærm med ekstern strømforsyning og så købe en amerikansk strømforsyning i USA.

- kan nogen bekræfte, at dette vil virke?
- hvordan finder jeg i givet fald en skærm med ekstern strømforsyning, når jeg ikke, så vidt jeg kan se, kan søge efter dette på edbpriser.dk eller gate2prices.dk?

Endelig hører jeg meget gerne konkrete forslag til en skærm, der opfylder mine krav.


På forhånd tak

Phearlezz
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#2755
Så længe det ikke er TV du kigger på, så burde en ekstra strømforsyning være det der skal til for at få skærmen til at virke i USA. Det er desværre ikke lige lagervarer her i Danmark, så du skal nok have fat i fabrikanten af skærmen.

Du skal desuden være opmærksom på at de fleste skærme idag har strømforsyningen indbygget i selve skærmen så disse modeller vil ikke fungere i USA. Jeg kan desværre ikke komme i tanke om nogen 20" model der ikke har forsyningen indbygget...
Af Phearlezz
#2798
Tak!