Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Christina
#2554
Jeg står og skal have fat i en SUPER god skærm, har læst om den her og vil høre om der er nogen der har den eller kan anbefale et sted med anmeldelser af den????? har ikke kunne finde noget på den desværre....

Mvh Christina :-)
Af Christina
#2583
Hej Rasmus :-) Tak for tippet, nu har jeg lige læssssstttttt det hele! lærte en del så det var godt. Dell eller Samsung, tja det virker godt nok til den Sm 214 er værd at bruge de penge ¨på trods de lidt negative ting der kom frem i de forskellige anmeldelser.

Har lige givet 16000 for min PC som jeg venter mandag, en skærm til 6000kr må jo følge med syntes jeg, så længe den ER det værd;-) Arbejder meget med billed redigering så det er bare vigtigt den har "gode farver".

Finder lige ud af hvor jeg kan få den fra, MED Pixel garanti!
Af erikkjaer
#2584
Hej Christina.... :)
Det var godt at Rasmus anbefalede dig at læse det hele, for man må sige at min vurdering af skærmen ændrede sig "lidt" med tiden.
Det eneste jeg vil sige er at jeg fortsat er utrolig tilfreds med 214T'ern og kun kan anbefale den.
Mht. til prisen mener jeg bestemt ikke at 6000 er for meget. Du får efter min mening en kvalitets-skærm som lever op til hvad den lover.
;) Hvis du har nogle spørgsmål vil jeg gerne forsøge at svare på dem.

Mvh. Erik
Af Christina
#2585
Hej Erik,

Godt lige at høre dig bekræftige at den STADIG er ok:-) Jeg vil bestille den idag og glæde mig til at kunen få det hele op og køre mandag forhåbentlig. Kan være der kommer spørgsmål når jeg har fået "dyret" pakket ud :D

Tak for inputtet, og rigtig god weekend

Mvh Christina
Af caz777
#2586
Hej Christina,

Jeg har lige koebt 214T (kom for et par dage siden) og kan kun sige lovord om den. Farverne er helt fantastiske paa den (ok indroemmet: jeg kommer fra en 6+ aar gammel low-price CRT :-]).

eneste minus er at jeg en enkelt gang da World of Warcraft startede op lagde maerke til smule backlight bleeding fra hjoernerne....men det var saa lidt at jeg stadig er i tvivl om det reelt var der eller jeg bildte mig det ind.

Jeg skriver nok en mindre anmeldelse inden for de naeste par uger...men selv inden jeg har faaet overblik over alle dens pro/cons toer jeg godt anbefale den til dig!

mvh

caz
Af Wildt
#2587
Nu vi snakker gode skærme i den størrelse - er der nogen der kan linke mig til et fornuftigt review af VP2030B ?
Af Christina
#2592
Jeg har bestilt den nu der ryger åbenbart mange af dem, de havde 35 på lager igår og kun 19 stk nu! kender ham personligt der bestiller den til mig så der re noget om snakken! kunne også se på edbpriser den er i restordre mange steder, ihvertfald de steder hvor den er billigst, men er man villig til at lægge 6800kr for den så kan man vist stadig få den:-)

Jeg vil få både min nye PC og skærmen mandag så hvor jeg dog bare ser frem til mandag for en gangs skyld! :D
Af erikkjaer
#2604
Jeg mener at jeg måtte slippe 6900 da jeg købte min.... ;) Det er den også værd... :)
Jeg ser frem til at høre hvad du mener om den.