Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kfc
#1993
Heysa..

efter at læste de test på de 2 skræme her.. så ser du ud som om at jeg skal vælge imellem dem.. så har lige et par ?

skræmen her skal fungere som en all round ( Undtaget spil ) men bruger en del tid foran skræmen her.. ca 6-10 timer dagligt, så hovedevægten ligger på at tekt, samt farve og even til at drive 2 maskiner men udfra test kan ikk lige læse mig til.. hvad der ligesom er den bedre all round af de 2..

så hvis i der evt har købt har gjordt jer nogen erfaringere som må i da gerne lige melde ud.. og skal man måske gå efter de 3 år garanti på pixel fra samsung ??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#1994
Hvis du er ligeglad med spillene, så snup den du synes bedst om. De er begge eksemplariske til almindeligt brug. Du bør dog som udgangspunkt skrue en del ned for lysstyrken hvis du skal sidde så længe foran den idet især samsungs model er meget lysstærk.

Hvad mener du med evnen til at drive to maskiner? Vær opmærksom på at ingen af de to har 2 DVI indgange, så du må nøjes med VGA indgangen hvis der skal sidde 2 maskiner til den på én gang.
Af kfc
#2004
yakken skrev:Hvis du er ligeglad med spillene, så snup den du synes bedst om. De er begge eksemplariske til almindeligt brug. Du bør dog som udgangspunkt skrue en del ned for lysstyrken hvis du skal sidde så længe foran den idet især samsungs model er meget lysstærk.

Hvad mener du med evnen til at drive to maskiner? Vær opmærksom på at ingen af de to har 2 DVI indgange, så du må nøjes med VGA indgangen hvis der skal sidde 2 maskiner til den på én gang.
Høre nu nok til de få der godt kan lide vp930 .. den trækker i mig mest her.. ;)

Men tænkte på at man kan vel køre en senkundær maskine på vga / divien når der nu er disse 2-3 indgange på den.. eller har jeg misforstået noget her ??
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#2007
Nej nej - det har du forstået helt korrekt. Ellers giver det heller ikke så megen mening at putte 2 stk. VGA indgange i den. Det er blot lidt synd at de har valgt 2 VGA og ikke 2 DVI indgange...