Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#1979
Hej

Først tak for en kanon side!

Jeg har en 19 t Samsung 957MB som jeg har været utroligglad for. Både til spil og alm computer opgaver. Nu har jeg bestemt mig at invister lidt i en flad fætter og har derfor startet jagten på den ukendte model som vil passe mit behov og min pengepung.

Jeg har som sagt været utrolig glad for Samsung skærmen og har næsten bestemt mig at holde mig til dem... for jeg kender ikke andre! ha ha ha!

Har sat sin næse efter en af de to modeler

930 BF ( http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=149247 )
910 MP ( http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=140435 )

Den sidste har både højttaler og tuner for næsten samme pris!! Og så tænkte jeg at selv om de indbyggede højtaler ikek er særlig god men de kan vel bruges som alm lyd opgaver... og så en TV tuner oven i hatten... hmm ikke dårligt!! Så nu kan jeg ikke komme videre i mine overvejelser. skal man ta' den med TV tuner eller skal man invister i den bedre /nyere model og så købe nogen smarte højtaler ved siden af??

Skærmen skal bruge til både spil, lidt film på og hvad man nu ellers bruger sin pc til. Jeg spiller FairCry og GTA.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt da jeg er lidt rund på gulvet over alle de modeller kan kan købe.

Takker på forhånd for hjælpen

Jan fra Esbjerg :o
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#1982
Jeg smider lige et kort kommentar idet tiden er knap:
Glem alt om 910MP til spil. Den er slet ikke hurtig nok.
Af jumpik
#2001
Hej!

Tak for det.... men vil det sige at jeg skal holde mig til 930? eller er der noget andet du vil syntes er bedre???!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#2002
I det prisleje er der ikke mange andre bud, men Viewsonics VX924 kunne også komme på tale.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#2017
Jeg synes også Samsung 930BF virker som et fint bud til spil. VX924 er anmeldt her på siden og kunne også sagtens være en værdig konkurrent.

De højttalere som er integreret er generelt ikke de bedste, så jeg tror også du får mere ud af at købe nogle separate højttalere. De vil hvert fald give bedre lyd.