Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#156
Fra edbpriser kan du bestille disse modeller:
http://www.kortlink.dk/23ra

De har også en del hos f.eks. MidtData, men deres nye side virker ikke med direkte links, så der må du selv finde dem under "skærme -> Monteringskit".
Af Sjakalen
#1223
Jeg overvejer også at skifte min Sony G420 19" ud med sådan en 930BF. jeg spiller selv quake, doom3 og battlefield 2. så det skal fandeme ikke bare være godt.. men bedre før jeg rykker min Sony ned af bordet

Men jeg har desværre endnu ikke fundet et sted her i københavn. hvor jeg kan få lov til at se den i action. jeg har læst at den skal indstilles før den ser rigtig godt ud. ved sq ikke om det passer?? men det er sq ikke lige det de gider bruge mest tid på hos fona og computercity

Syns altså folk skriver rigtig pænt om den inde på
EDBPriser
Senest rettet af Sjakalen 21. nov 2005, 08:55, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af xt0m
#1224
Sjakalen skrev:Jeg overvejer også at skifte min Sony G420 19" ud med sådan en 930BF jeg spiller selv quake, doom3 og battlefield 2. så det skal fandeme være godt før jeg rykker min Sony ned af bordet

Men jeg har desværre endnu ikke fundet et sted her i københavn. hvor jeg kan få lov til at se den i action. jeg har læst at den skal indstilles før den ser rigtig godt ud. ved sq ikke om det passer?? men det er sq ikke lige det de gider bruge mest tid på hos fona og computercity

Syns altså folk skriver rigtig pænt om den inde på
EDBPriser
Du kan finde den hos f.eks. ComputerCity på Østerbro ;)

Jeg har selv skiftet en 21" Sony F520 ud med 930BF og er ikke skuffet :D - har også selv skrevet bedømmelse dér - som håndtrold heh
Af Sjakalen
#1225
Jeg har været derude på Østerbro. men de køre nogle latterlige reklamer på den... så det er lidt svært at se hvad den rigtig kan !:(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#1227
Det er desværre meget symptomatisk for computerforretningerne. Deres monitors får signalet fra én computer som fordeler sit VGA signal via en fordelerboks, så de ikke skal have 25 computere stående for at vise et billede på hver skærm. Hvis man vælger at vise et windows-skrivebord, kan man risikere at nogle monitors vil vise billedet forvrænget når opløningen af skærmen ikke matcher opløsningen på computeren... Og så sælger man jo ikke noget.

Spurgte du om du måtte prøve den andre steder end der hvor den stod? De kan vel sagtens pille den ned fra hylden og sætte den til f.eks. en af de bærbare i udstillingen.
Af Sjakalen
#1255
Næ det tænkte jeg sq ikke lige over... ham sælgeren jeg snakke med, hadet gang i en kunde og lignet heller ikke en der hadet tid til det.
og folk står jo fandeme altid i kø derude for at snakke med en sælger

Men det vil jeg da prøve næste gang jeg køre derud
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1268
Jeg kan huske jeg har set den i Fona i City2. De har den muligvis også andre steder, men jeg er ikke sikker.

Derudover tror jeg den er til at se i flere af de store elektronikkæder, da det er en af de skærme, som ligger i et fornuftigt prisleje samtidig med, at interessen for den er der (det er jo typisk det som afgør om de store elektronikkæder har dem som demo).

Men ellers så prøv lige at ring og hør før du tager afsted. Så undgår man hvert fald at køre forgæves.