Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mikael Hansen
#1313
Uh jeg ville ønske jeg havde 10 K til en skærm.
Disse fyre virker meeget positive over deres nye skærm.

Overcloclers forum
Husk at checke side 2 ud også...

Hvis det passer, så er det den første skærm jeg har hørt om, der kan bruges effektivt til alt lige fra spil til 3D, grafisk design og film.

Fås både som 24" og 21"
:p
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1314
Ja den virker rigtig lækker og jeg skulle meget gerne snart modtage 21 tommer versionen til test. Den er ude hos et blad lige for tiden, men umiddelbart efter modtager jeg den her.

Altså højest et par uger. Jeg håber på 1. =)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1318
Da det alligevel kommer i bladet, så tror jeg ikke der er noget der. Så vidt jeg husker er det Komputer for Alle, så må du selv afgøre hvor meget du vil lægge i deres test ;)

Jeg ved dog ikke helt om den kommer ud før jeg modtager skærmen. Deres blad skrives jo i mange uger før det bliver udgivet, da de konstant skal have stof til at smide med i udgivelserne, der vel kommer lidt oftere end 12 gange om året.
Af arkoh
#1448
Vi er flere der glæder os til at høre hvad du har at sige om de skærme! Ja, egentlig er det S2410W jeg selv er blevet anbefalet, og det er da også min søgen efter den rette 24" skærm der har sendt mig her forbi... blev informeret om derude, at I her på siden snart ville have en 21 tommer af slagsen til test!

Vil håbe du i din endelige test af "dyret", gad tage de sammenhænge og forskelle i specifikationer og informationer du kender til fra netop S2410W til 21 tommeren med i vurderingen!!!

Glæder mig til at høre hvad du har at sige Rasmus!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#1680
Meldingen lyder på, at jeg modtager den sorte version af 21 tommer skærmen på lørdag. Derefter håber jeg på at have tid til at færdiggøre en anmeldelse hurtigst muligt, men jeg kan da godt lige give lidt indtryk så snart jeg modtager den og sætter den til :)