YouSees har løst problemet, som har forhindret kunder i at vælge indhold i Bland Selv. Som plaster på såret får YouSee-kunder tre ekstra point i 3 måneder fra marts. Det skriver BT/Ritzau.
Ekstra point til berørte kunder
YouSee har efter nytår kæmpet med tekniske problemer direkte afledt af bruddet med Discovery. Problemerne har forhindret kunder i at erstatte de Discovery-kanaler, som de har mistet, med nye kanaler eller streamingtjenester.
Problemerne skulle nu være stort set løst, ifølge YouSee.
- "Vi er nu der, hvor alle kunder igen har adgang til fuldt ud at kunne bruge funktionen, så de kan vælge tv-kanaler og streamingtjenester," siger Jacob Mortensen, direktør hos YouSee, til Ritzau.
Dog vil visse kunder fortsat kunne opleve problemer med at udskifte kanaler. Det skyldes, at der er indbygget en begrænsning i nettet, så systemet ikke bliver overbelastet.
- "Det betyder, at hvis man ikke kan komme igennem første gang, så skal man bare prøve en gang mere. Men det vil være et fåtal af vores kunder, som kommer til at opleve den begrænsning," tilføjer Jacob Mortensen
Som plaster på såret giver YouSee sine Bland Selv-kunder tre ekstra point, som kan bruges til at vælge kanaler og streamingtjenester for. Pointene vil først virke fra marts og kun i tre måneder.
- Kilde: BT/Ritzau