Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98262
ulvn skrev:Som de andre har skrevet - tak for en god og fyldestgørende test!:D Det er virkelig en pæn skærm imo. MEN, hvorfor vil mange producenter partout ikke tage en hdmi 1.4 port med(som på G20).

Jeg antager det er et økonomisk aspekt som ligger til grund for denne beslutning? !:(
Det er faktisk rigtigt. Det bør nævnes i anmeldelsen. HDMI 1.4 åbner trods alt for audio return channel, som er en ret fed feature.
Af kskruger
#98267
Rasmus Larsen skrev: Samsung vil jeg vente med at udtale mig om ;)
Du er godt nok ikke nem at snyde, havde håbet at få en lille hint fra din test...... O_O
Af ajhals
#98272
Rasmus Larsen skrev:
therunemeister skrev:Jeg så 42" LE850N i Elgiganten i torsdags, og den HAVDE THX modes. Både en day og night setting. Er det fordi deres udgave er parallel importeret?


EDIT: Men super anmeldelse. Første gang længe jeg er blevet fristet af et LCD TV...hvis det ikke var fordi at den var næsten dobbelt så dyr i 47-55 tommer som et PK950N...
Tak for den information. Det skal jeg få opdateret. Jeg prøver lige at tale med LG, men det skyldes formentlig, at THX kræver godkendelse. Det har det test eksemplar jeg har haft formentlig ikke haft endeligt.

Men det er da en positiv nyhed, som bestemt ikke gør indtrykket ringere :)
På LG´s egen hjemmeside skriver de ogse at den har THX!!
Brugeravatar
Af koenigs
#98273
Godt skrevet.

Under paneltype står der i øvrigt plasma og ikke LCD.
Af skovgaard
#98276
Er der nogen der har overblik over hvordan den billige LE530N fungerer sammenlignet med LE850N mht. scanning backlight (eller mangel på samme?) og LED-dimming?

LE530N ser ud til at have en mat skærm og derved færre reflektioner.

Mvh Søren
Af mimse
#98284
Håber meget at Rasmus når at får indtryk og målinger af THX mode med i anmeldelsen. Det er trods alt meget vigtigt i den prisklasse.

Stort tillykke med fødselsdagen!!!
:)
Af RasmusAabo
#98289
Super test, er virkelig solgt i dette TV.

Rasmus, har du testet den trådløse mediabox? Kan man, hvis man bruger den, få Tv'et helt ind til væggen? og hvordan med strøm stikket, hvor sidder det på tv'et? bagud?
Af sharders
#98290
Superlækkert TV
Men er det ikke nærmere afløseren for SL9000/9500? -Qua LED teknologien.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98292
skovgaard skrev:Er der nogen der har overblik over hvordan den billige LE530N fungerer sammenlignet med LE850N mht. scanning backlight (eller mangel på samme?) og LED-dimming?

LE530N ser ud til at have en mat skærm og derved færre reflektioner.

Mvh Søren
LE530 har hverken local dimming eller scanning backlight, men er stadig tynd. Det skyldes, at dioderne er placeret langs siderne ligesom på Samsungs modeller.

LE550 modellen har en begrænset local dimming, men kun i 12 zoner. Igen har den dioderne placeret langs siderne. 12 zoner giver ikke nogen reel effekt - eller hvert fald ikke samme effekt som når dioderne sidder bagved selve panelet.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98293
mimse skrev:Håber meget at Rasmus når at får indtryk og målinger af THX mode med i anmeldelsen. Det er trods alt meget vigtigt i den prisklasse.

Stort tillykke med fødselsdagen!!!
:)
Tak for det :)

Jeg skal se hvad jeg kan gøre.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98294
RasmusAabo skrev:Super test, er virkelig solgt i dette TV.

Rasmus, har du testet den trådløse mediabox? Kan man, hvis man bruger den, få Tv'et helt ind til væggen? og hvordan med strøm stikket, hvor sidder det på tv'et? bagud?
Jeg har ikke prøvet den trådløse boks endnu, men det var faktisk planen, at jeg ville lave en separat test på denne på et tidspunkt. Der er også en test af en anden trådløs løsning på vej :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#98295
sharders skrev:Superlækkert TV
Men er det ikke nærmere afløseren for SL9000/9500? -Qua LED teknologien.
Jo måske. Det ligner det bedste fra SL8000 og SL9000. LE850N har scanning backlights fra SL8000, og det tynde design og LED fra SL9000.
Husk dog at SL9000 har Edge LED, hvor dioderne sidder langs kanten.
Af RasmusAabo
#98303
Rasmus Larsen skrev:
RasmusAabo skrev:Super test, er virkelig solgt i dette TV.

Rasmus, har du testet den trådløse mediabox? Kan man, hvis man bruger den, få Tv'et helt ind til væggen? og hvordan med strøm stikket, hvor sidder det på tv'et? bagud?
Jeg har ikke prøvet den trådløse boks endnu, men det var faktisk planen, at jeg ville lave en separat test på denne på et tidspunkt. Der er også en test af en anden trådløs løsning på vej :)
Lyder super godt, glæder mig til testen. Men du glemte lige mit spørgsmål omkring strømstikket :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8