Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Planlægger du at tegne abonnement på Paramount+

#328953
mbm skrev:Kan simpelthen ikke finde den
Kommer heller ikke frem når jeg søger
Hvad mener du med “søger”? Du skal ind i Apple TV app’en. Den ligger som noget af det første i “se nu”. Du kan ikke finde det som en særskilt app i hverken Apple app store eller Google Play store.
#329440
Tog de 7 dages prøveperiode og meldte mig fra igen efter 2 dage for ikke at glemme det. Meget af indholdet har jeg allerede adgang til via andre tjenester og den film jeg så var i ustyrlig dårlig kvalitet. En bredformat film (2.4:1) var blevet croppet i siderne og blev vist i en opløsning svarende til DVD. Ikke anvendeligt på et 85' TV. Ikke engang 20 kr/mdr vil jeg betale for dette.
#330532
Jeg sendte en forespørgsel til Paramount+, om man kunne gøre brug af deres app, hvis man havde oprettet abonnement via AppleTV+ app'en.

Fik nedenstående svar, ser ikke ud til at det er muligt. De ser det som to forskellige abonnementer.
If you purchased a Paramount+ subscription using the Paramount+ app for iOS, Roku, Android, or Amazon Fire TV, you won’t be able to access Paramount+ through the Apple TV app or the Paramount+ Channel on Apple TV devices. A Paramount+ app subscription is unrelated to a Paramount+ Channel subscription on Apple TV. Channels purchased directly through Apple TV are accessible in the Apple TV app, on supported devices for Apple TV app. To use Paramount+ in the Apple TV app, you’ll need to purchase the Paramount+ Channel subscription through Apple TV app.
#331623
Afmeldte mit Paramount+ abonnement gennem AppleTV app'en med afslutning her d. 31/5. For at kunne teste deres egen app, som man ifølge dem ikke kunne bruge hvis man havde startet abonnement gennem AppleTV app'en.
Oprettede så nyt abonnement gennem Paramount+ egen app på ATV4K, og kunne nu bruge deres app, men det viste sig så at når man gjorde det den vej igennem, så havde man fortsat adgang til Paramount+ indhold i AppleTV app'en.
#332808
Bitraten ved 4K er ikke just imponerende. Eller måske er forbindelsen til USA bare dårlig...