Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#330326
Beolab 28 præsenteret.

"Med Beolab 28 redefinerer Bang & Olufsen, hvad en alt i en-højttaler kan være. Den trådløse højttaler leverer en imponerende og helstøbt oplevelse med lyd i studiekvalitet og et enestående håndværk, der er skabt til at holde i generationer. Beolab 28 er slankere, mere intelligent og mere overraskende end nogen stereohøjttaler, du har oplevet før. Lyden tilpasser sig automatisk rummet, så du kan placere den hvor som helst i hjemmet og lade dig omslutte af og fordybe dig i den kraftfulde B&O-lyd. "

Specifikationer mv -> https://www.flatpanels.dk/downloads/Pro ... _28_DK.pdf

Pris og tilgængelighed
Beolab 28 er tilgængelig fra 29. april 2021. Vejl. pris 80.000 DKK (tekstil) pr. sæt og 90.000 DKK (træ) pr. sæt hos udvalgte forhandlere og på bang-olufsen.com.
Vedhæftede filer
beolab28_-_1.png
beolab28_-_1.png (4.22 MiB) Vist 2041 gange
#330396
B&O Beolab 28: Søjlehøjttalerne til det hele af Lars Ladingkær - Læs her.

B&O-søjlehøjttalere som Penta, får nu en ny og topmoderne ‘konkurrent’.
Beolab 28 koster - Sæt med stoffront kr. 80.000 Kr - Sæt med træfront kr. 90.000 Kr.

:) . . Jeg fortsætter med Beo Vox Penta.

Billede
Billede
#330432
Millemis skrev:Så skal du nok lade være med at vise hende BL28.....ellers bliver det en svær kamp O_O

MM
Jeg havde ikke set, at fronten åbner og lukker. Det ændrer alt. Den bliver jo lige så flot som BL18 i slukket tilstand (med undtagelse af foden). Nå, så skal man vist lige have hørt om de så også spiller godt nok.
#330511
Jeg har ikke....og hvis jeg havde, ville jeg nok ikke (kunne) fortælle noget.
Og mon ikke alle, der bare ved det mindste, har det på samme måde.

Du må være tålmodig Peter Pan - og egentlig kan det jo være dig lige meget.....du ændrer jo ikke på dit setup lige meget, hvad de så end tilbyder fra Struer.

MM
#330515
Spot on MM. Mit setup har jeg det fint med, så længe Tv'et virker.
BeoFanBoy’s betaler gerne 'ublu priser' for at bevise et eller andet,
så B&O klare den nok til jeg er nødt til at købe nyt. -

BANG & OLUFSEN. Vores Mozart-team -
Vi bruger den nyeste generation af kraftige Cortex-A53 quad-core processorer
og trådløse teknologier fra de førende chipproducenter til at gøre det. Her bruger
vi teknologier / rammer som Yocto, Catch2, boost, Github Actions, systemD,
D-bus, Protocol Buffers, gRPC eller Jack. - Læst her.
  • 1
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 326