Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Apple TV+ ?

#319853
Jeg var lidt skuffet over "Earth at night in color", da der er relativt få klip i farve når man tæller sammen. Meget er stadig alm. nightvision. Dertil så er der også en del støj i billederne pga. den høje ISO, men det er lidt sjovt, at se sådan en løveflok i fuld farve, men med stjerner på himlen.
#327147
Apples kommende serie Foundation filmes på Malta. Ifølge denne artikel kommer første sæson i efteråret 2021.

"Foundation is expected to be released in Autumn, 2021, exclusive to Apple TV, with season one containing a total of 10 episodes. The ambition is to make Malta a go-to shooting destination for the show along its 80 episode tenure."

https://lovinmalta.com/lifestyle/film/w ... oundation/
#327148
Fik ATV+ med i pakken, da jeg købte en iPhone før jul. Gad egentlig ikke aktivere det uden en måde at afspille på tv'et, men opdagede, at der er en app til Playstation 4, så har fået spist et par af deres serier siden.

Ted Lasso: Fælles projekt med konen. Vi var vist enige om, at det er en af de bedste komedieserier i meget, meget lang tid. Lige hvad der manglede i pandemien. Glad for, at der kommer en sæson 2 (på et tidspunkt).

For All Mankind: Den var lidt cheesy i de første afsnit, men synes ret hurtig, at den fandt sin plads. Habil science fiction, og produktionsværdien føltes generelt ret høj. Glæder mig til sæson 2.

Tehran: Kun tæt på halvvejs igennem, men indtil videre solid spion-serie. Hvis ikke Homeland allerede var en amerikansk udgave af en israelsk serie, så ville jeg sige, at der var Homeland-stemning i serien.
#327151
Ted er bare en helt afsindig fed "feel good" serie, som virkelig føles som en stor krammer i en ellers nedern tid. Jeg synes den ene serie berettiger, at man tager en måned til 39 kr.

Har ikke set For all mankind. Måske man skulle give den et skud. Jeg mangler noget at se lige nu.
#327153
Torben Rasmussen skrev: 15. feb 2021, 09:11 Ted er bare en helt afsindig fed "feel good" serie, som virkelig føles som en stor krammer i en ellers nedern tid. Jeg synes den ene serie berettiger, at man tager en måned til 39 kr.

Har ikke set For all mankind. Måske man skulle give den et skud. Jeg mangler noget at se lige nu.
Godt nok ikke ATV+ men tjek The Night of (afsluttet miniserie) ud og When they see us (afsluttet miniserie) ud på HBO.

Begge serier er afsindigt godt skrevet og spændende.
#327161
Jeg har set begge, men ellers godt tip. Jeg synes jeg har udtømt HBO for hvad jeg gider at se, desværre. Jeg har forsøgt at starte på nogle af de ellers populære serier derinde, men jeg går død i dem.

Af en eller anden grund, som jeg ikke har efterforsket nærmere, så stoppede Billions pludselig midt i en sæson og er ikke blevet genoptaget. Muligvis pandemi-relateret, men lidt ærgerligt.

Men det er nok lidt off-topic.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9