Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#327049
Hejsa!

Jeg har netop investeret i et Panasonic HX702e med Android TV. Jeg har i den forbindelse brugt TV2 Play til at se TV2 News, men jeg oplever ofte, at bjælken i bunden af skærmen over længere perioder "hakker". Jeg har læst, at det kan have noget med 50/60 hz-indstillinger at gøre, men jeg har ikke kunnet finde og afprøve indstillingerne, og om de gør en forskel, i Android TV. Har nogen erfaring med dette? På forhånd tak!
#327065
Jeg har et shield TV og et Apple TV og selv hvis frekvensen er rigtig (50 Hz), synes jeg stadig ikke, det er super flydende. Ved ikke om det har noget at gøre med bitraten, der bliver sendt i er for lav eller hvad det skyldes. Jeg kan i hvert fald konstatere at Netflix og andre ikke har samme problem.
#327079
Jeg mener, at der bliver sendt i 50 fps fra TV2 Plays side. Det upgradede de vist nogle år tilbage. Men for mig er der en rytme i det, og det virker lidt som "ghosting" på skærmen. Men ofte går det væk efter noget tid (hvor det altså kører ganske flydende) for at vende tilbage lidt senere. Det ser altså ikke ud til, at det er skærmen selv, at den er gal med - for så ville problemet vel være permanent? :)