Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
#326180
bendix skrev: 20. jan 2021, 12:45
aalb1970 skrev: 20. jan 2021, 10:50 Det er fint med al den snak om, man skal købe PS5 eller ej lige nu. Men faktum er bare stadig, at den p.t. ikke kan købes nogen steder, og der er intet nyt om, hvordan den kommer på lager igen.
Hvis man skal tro de amerikanske aktive preorders så er næste batch sat til at udkomme d 5/2. Vi må håbe at det også er gældende for EU.
I sidste uge kommenterede Coolshop i en FB tråd at Sony havde lovet dem nogle konsoller her i januar, men om det holder vand må vi jo se. Skal snart til at ske i så fald...-)

Uanset...i de næste batches som kommer vil der jo nok kun være til de preorders.
Af rallew
#326188
Det se ud til at der sker noget nu. Har også set et opslag i en Facebook-gruppe, fra en der har fået sin afsendt fra Coolshop her til aften. Har refreshed min mail mange gange nu, men intet nyt desværre.
Af Beckham
#326190
Fedt Torben!!

Men nej, heller ikke noget nyt her. Men det kan jo være vi igen bare snakker om et par hundrede konsoller og så er der langt fra nok til alle preorders.
#326195
Mit ordrenummer ender på 6579. Nu har jeg ventet så længe, at spændingen ligesom er aftaget. Jeg har ikke lige fundet nogen nye spil, som bare må prøves, så jeg ved ikke helt om den overhovedet bliver sat til.
Af kamikazedk
#326198
Torben Rasmussen skrev: 21. jan 2021, 08:05 Mit ordrenummer ender på 6579. Nu har jeg ventet så længe, at spændingen ligesom er aftaget. Jeg har ikke lige fundet nogen nye spil, som bare må prøves, så jeg ved ikke helt om den overhovedet bliver sat til.
:D

Jeg har ikke selv bestilt en PS5, men vil da gerne låne din indtil du får lyst til at spille på den ;)
Af Beckham
#326200
Er heller ikke selv så "pre excited" mere....så tager den stille og roligt. Men selvfølgelig bliver det da sjovt når den lander...altid rart med lidt nyt hardware..:-) Jeg kommer dog nok til at vente lidt endnu, kan se at jeg er cirka 300 numre længere tilbage i køen end Torben.
Af Emilos88
#326206
Jeg har gennemført ASTRO Boy, Bugsnax og det første Spider-Man og er nu i gang med Red Dead 2, selvom den dog ikke har modtaget en opdatering. Lige nu er der ikke meget at komme efter, men sådan er det altid når nye konsoller kommer. Til gengæld kan jeg stadig spille PS4 spil, hvilket er en stor fordel I forhold til tidligere.
Af Henxian
#326208
Jeg har haft min siden release og må ærligt indrømme, har ikke brugt den i flere uger. Der er simpelthen ikke nogle nye tiltalende spil. Mange af dem som er kommet er heller ikke nextgen versioner, så de bliver næsten afviklet som en PS4 Pro. Der må gerne snart ske noget :)
#326210
Jeg kan se, at man kan tilslutte sin USB-disk fra PS4 til den. Har nogen af jer prøvet det? Migrerer den så de spil man gerne vil spille over på M2-disken?
Af aalb1970
#326211
Torben Rasmussen skrev: 21. jan 2021, 15:33 Jeg kan se, at man kan tilslutte sin USB-disk fra PS4 til den. Har nogen af jer prøvet det? Migrerer den så de spil man gerne vil spille over på M2-disken?
Kun hvis du selv beder den om det. PS4 spil kan afvikles direkte fra USB disken.
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 205