Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#316319
Provinsen skrev: 28. jun 2020, 11:43 Jeg er fuldstændig sikker, det er oprettet på Amazon s Uk side... Det giver ikke mening det her :o
Det skal ikke oprettes hos Amazon UK.
#319521
Nogen der ved om Utopia (2020) tv serien som er tilgængelig fra i dag af over det meste af verden via Prime Video, bliver tilgængelig her i DK på denne service, eller bliver vi igen "snydt" for Prime Video indhold som det ofte er sket før ?
Hvis den ikke kommer pga rettigheder, er der så evt nogen der ved hvem der har streaming rettigheder til den i DK ?
#326018
https://politiken.dk/kultur/medier/art8 ... nnement-op

Den forstår jeg slet ikke. Jeg har meldt mig fra vist nok tre gange uden et eneste problem. Er det blevet vildt meget mere svært indenfor det sidste halve års tid?
#326038
Det tog to klik her på min iPad at melde mig fra.

Så skal jeg bare have meldt mig til igen, så jeg kan få det sidste af denne sæson af The Expanse med :p
#326048
Jeg tror, at det forbrugerrådene henviser til er "rigtig" Amazon Prime. Dét kan åbenbart være svært at melde sig fra (ikke at jeg havde problemer med det, men det var mange år siden, at jeg prøvede en gratis periode), men vi får ingen gratis forsendelse ud af det, så hvorfor man som nordmand eller dansker skulle melde sig til, ved jeg ikke. Artiklen hos Politiken vender det så til at handle om Prime Video.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15