Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tegner du abonnement på Disney+ ?

#319430
Thomas Lambrecht skrev: 16. sep 2020, 13:59 Hej Torben

Får du atmos gennem sony tv app? Disney + understøtter ikke atmos på android TV , så vidt jeg kan læse mig til, eller er det blevet rettet?
Atmos virker heller ikke med Chromecast, så jeg tænker, at det gælder for alle Android/Google baserede platforme.
#319489
elcom skrev: 22. sep 2020, 13:22 Kunne godt være værd at lege med.

Skulle være på seneste version af Disney+ app'en, så det må være tvOS versionen der gør det.
Opdatering ift. tvOS 14.2 beta: Atmos skulle være i udu i alle apps, inklusiv Disney+.

Der er udgivet tvOS 14.0.1 - måske den løser problemet med baggrundsafspilning i Disney+.
#320227
Rasmus Larsen skrev: 9. okt 2020, 06:59 'Traditionen' med premierefilm på Disney+ fortsætter. Også Pixars 'Soul' rykkes til Disney+.
Bliver den vist med original billedespor?

Så find nemo forleden, og alle skilte og lign i filmen var på dansk selvom sprog var sat til engelsk(original) uden undertekster, wtf sker der lige!!! Jeg forventer original billede og lydspor på alle tilgængelige film.
#324597
Der kommer ny Star-sektion på Disney+ i februar 2021, hvor prisen samtidig hæves.

Disney+ får Star-sektion for voksne, hæver prisen i februar 2021

Flere har spurgt, men Disney har endnu ikke udsendt liste over, hvilket indhold der vil kunne findes i Star-sektionen. De har dog fremvist nogle screenshots, som afslører lidt. De ses herunder.
Vedhæftede filer
disneyplusstar_3_large.jpg
disneyplusstar_3_large.jpg (309.17 KiB) Vist 2149 gange
disneyplusstar_4_large.jpg
disneyplusstar_4_large.jpg (182.58 KiB) Vist 2149 gange
disneyplusstar_1_large.jpg
disneyplusstar_1_large.jpg (246.79 KiB) Vist 2149 gange
#324612
Rasmus Larsen skrev: 18. dec 2020, 07:14 Der kommer ny Star-sektion på Disney+ i februar 2021, hvor prisen samtidig hæves.

Disney+ får Star-sektion for voksne, hæver prisen i februar 2021

Flere har spurgt, men Disney har endnu ikke udsendt liste over, hvilket indhold der vil kunne findes i Star-sektionen. De har dog fremvist nogle screenshots, som afslører lidt. De ses herunder.
Grundet den fantastiske opdeling af rettigheder, så har jeg svært ved at se, at screenshots'ne kan overføres 1:1 på en dansk Star.

Men, i det mindste kommer der så nyt indhold fra Kardashians? Fedt, fedt, fedt. Tyder godt :( :D
#324624
bbplayer skrev: 18. dec 2020, 15:09
steadi skrev: 18. dec 2020, 11:24 Men, i det mindste kommer der så nyt indhold fra Kardashians? Fedt, fedt, fedt. Tyder godt :( :D
:( :D
Kardashians fortsætter ikke længere showet, og det må du være glad for de ikke gør.
Det er jeg bestemt også, selvom jeg dog aldrig har set det. Men, Kardashians har skrevet aftale med Disney om levering af nye shows, materiale eller hvad det nu indebærer. Muligvis til Star+.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 30