Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#323357
Hmmmm. HBO Max kører helt perfekt, mens ESPN er lige til at lukke op at skide i for tiden. Måske skulle jeg se, om US Netflix også virker godt? :p
Af allo
#323371
for mit vedkommende så er det bare typisk - på den nederen måde - den eneste tjeneste som jeg gider, den kan jeg ikke få (der er alt for besværligt hvis man hverken bruger Apple/ikke har en Apple konto eller kan betale med sit eget kort etc.)
Brugeravatar
Af Naiera
#323408
The Flight Attendant er go'.
Brugeravatar
Af Naiera
#323556
Det er blandt andet derfor jeg købte en måned forleden.
Brugeravatar
Af Naiera
#323567
Som nævnt tidligere fungerer HBO Max perfekt hos mig igen, mens ESPN og US Netflix stadig kører af pommeren til.
Af allo
#323594
hvor er I bare heldige (dem så har et abb. hos HBO MAX) - godt for Jer (nok den bedste streamingtjeneste som findes)

så irriterende at det kræver (på nær VPN) alt det som jeg ikke har

jeg er helt med på hvorfor de gør det så besværligt for andre men at de skulle være (mig bekendt) de eneste som ER så tricky at deale med? ??
Brugeravatar
Af Naiera
#323609
Det er vist heller ikke længere så nemt at få adgang til Hulu. Nok min mest brugte streaming-tjeneste, i hvert fald når Netflix ikke lige flyder over med interessant indhold.
Af allo
#323762
Too little, too late og garanteret også too expensive...
gider ikke vente ca. et år (tvivler på at de satser på juni, juli her - mere september, november) og betale ca. 150kr/md.
Brugeravatar
Af Naiera
#323770
Det kommer til at blive dyrere.
Brugeravatar
Af Naiera
#324864
Wonder Woman 1984 kører desværre med samme bitrate på lyd og video som resten af udvalget. Det var selvfølgelig forventeligt, men jeg havde håbet at de havde smidt noget ekstra data efter de helt store film, som de viser på samme tid som i biografen.

Ikke at små 9 Mbps i alt er slemt, overhovedet, men film som denne kunne godt lige få lidt mere ;)