Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kvaaen
#320391
Jeg forsøger lige at få liv i denne igen. Det ser ud til, at C9'ern næsten er umulig at opdrive. Jeg hælder derfor nu til CX. Men den er som bekendt en tand dyrere, og egentlig mere end jeg gerne ville af med. Men ville måske kunne strække mig lidt hvis det var nødvendigt.

MEN, er det, det rigtige valg når vi er oppe i den prisklasse? Tv'et skal som tidligere nævnt bruges til PS5 film og serier.

Lad mig endelig vide hvad i tænker? Uanset, så venter jeg til BLACK FRIDAY med at købe noget.

Pft.
Af SonyCPH
#320392
Tænk over hvilken løsning du vil have TV med ekstern boks (Apple tv eks) eller om du vil have TV med tilfredsstillende OS.

Personligt er jeg mest til en løsning hvor TV'et og ikke ekstern boks er indholdsleverandør, spare den eksterne boks og købe et bedre TV

Android TV er - som jeg ser det - vindende som OS i tv'et.

Samtidig vil du have TV med lydsystem/soundbar eller blot indbyggede højtalere.

Sony laver TV med acoustic surface, hvilket giver bedre lyd end alm dåselyd fra indbyggede højtalere.
Af Kvaaen
#320450
OS er for mig ikke så vigtigt. Planen var at bruge en Chromecast ultra eller min ps4/5.

Jeg har allerede en soundbar jeg er rigtig glad for, så lyden er heller ikke relevant.
Af Kvaaen
#321134
Jeg tror valget ender på et LG 55C9 eller CX. Elgiganten skulle gerne få C9 på lager igen start november. Jeg tænker, at CX ikke er de 3000 kr. ekstra værd? Hvad tænker i?
Af henrik.yde
#321187
Kvaaen skrev: 27. okt 2020, 08:33
henrik.yde skrev: 26. okt 2020, 12:46 Når nu det er OLED du går efter, så se her:
https://www.bilka.dk/produkter/philips- ... 100536854/

Hej Henrik,
Selvom jeg ville elske Ambilight, har tv'et ikke HDMI 2.1.
Ja ok , så kan jeg bedre forstå at du går efter LG. Havde ikke lige læst/set at HDMI 2.1 var vigtigt for dig.