Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#320105
Dream Machine er faktisk lidt en analfabet sammenlignet med hvad Ubiquiti ellers sælger, da den ikke har WIFI6 og den har heller ikke PoE-på nogen af sine udgange. Så for at få PoE ud i husets netstik, så skal du købe en switch med PoE ved siden af og sætte i røven af Dream Machine. Det er altså lidt tumpet (jeg har allerede switchen, så jeg overlever, men stadig...). Den har dog indbygget CloudKey, og ift. deres USG-enhed, så har den også et accesspunkt indbygget, så samleprisen er stadig god.

Det er kun Pro-versionen, som kan håndtere en harddisk, og det er en intern af slagsen, men den har ikke accesspunkt og så er den nok bedst egnet hvis man har plads til et racksystem. Det har jeg ikke.
#320110
Vedr. hastighed så havde jeg indtil for 18 mdr. 35/5. Så 50/50 og nu 200/50. Kablet til mit stue-set-up (har IHC net i huset). Bruger Time Capsule fra Apple som trådløs router. Jeg har ikke kunne se eller høre nogen forskel overhovedet på min AV set-up (også Dolby Vision film) samt arbejder hjemme. Ingen forskel. Gamer ikke.
#320115
Ah, ærgerligt der ikke er PoE indbygget og mulighed for harddisk :/
Har set lidt på deres andre produkter. Deres Amplifi MESH system ser interessant ud, men kan læse der er meget blandede oplevelser af det.
Deres Amplifi Alien router ser for vild ud, men koster også kassen og sælges ikke umiddelbart i DK. Nogen der har erfaringer med Amplifi Instant? Prismæssigt ser den fornuftig ud. Lidt ærgerligt, at der ikke er flere ethernet porte på den, da jeg foretrækker at køre mine bokse kablet. Det burde dog også fungere fint, hvis WiFi kører stabilt.
#320292
Blot til info har jeg valgt at køre videre med Waoo 200/200 gennem Fibia. De starter selvfølgelig med standard-prisen på 319,- men jeg insisterede på at beholde min gamle pris på 279,- hvilket godt kunne lade sig gøre. Måske er der andre der står over for det samme valg i den kommende tid...