Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#316111
Maejsh skrev: 22. jun 2020, 08:49 Der bliver skrevet nogle stedet at den nye cx serie starter lidt lavere end c9 sidste år.
Har pt fået tilbudt et cx 65 tommer til 11.000kr, og er jo umiddelbart et godt tilbud, og end ikke c9 er i den pris pt.
Men tror i det vil komme længere ned/er trenden den måske?.
Det kan altid blive billigere, det er dit indlæg jo et glimrende bevis for, så du skal bare prioritere, om det er nu eller senere du skal have den skærm og måske billigere.
Af Jensinho
#316114
65" cx til 11k.....det må da enten være en and eller tastefejl og det er en 55" der er snak om....ellers vil jeg også godt vide hvor man kan få det til den pris, da jeg længe har ventet på at c9'eren kom ned omkring den pris :-)
Af Maejsh
#316164
Uden at sige for meget går det nok ind under en slags personalegode. :).
Min umiddelbare eneste frygt lige nu er den manglende dts support folk skriver om, jeg streamer til tider film fra den bærbare via plex, som jeg styrer via spp på tlf nu. Er det nogle klogere hoveder end mig selv som kan sige om dette ville være et problem, altså hvis de film fx så er med dts lyd. ? :)
Af x99gump
#316175
Maejsh skrev: 23. jun 2020, 17:03 Uden at sige for meget går det nok ind under en slags personalegode. :).
Min umiddelbare eneste frygt lige nu er den manglende dts support folk skriver om, jeg streamer til tider film fra den bærbare via plex, som jeg styrer via spp på tlf nu. Er det nogle klogere hoveder end mig selv som kan sige om dette ville være et problem, altså hvis de film fx så er med dts lyd. ? :)
Nu er jeg langt fra ekspert, men jeg tænker ikke at det giver mening at smide et dts signal til tv'et? Det giver vel kun mening i forhold til surround. Og hvis du alligevel kun ønsker et stereosignal, så kan Plex vel levere det?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#316634
Man havde det lidt på fornemmelsen efter alt dette coronavirus og de mange forsinkelser på den anden fabrik. Jeg tror også, at de ekstremt lave priser på LCD-paneler i disse år har gjort, at salget af OLED ikke er vokset så hastigt, som LG Display budgetterede med.
Af allo
#316637
Rasmus Larsen skrev:Jeg tror også, at de ekstremt lave priser på LCD-paneler i disse år har gjort, at salget af OLED ikke er vokset så hastigt, som LG Display budgetterede med.
det må have også noget at gøre med det faktum at 2020 er en kæmpe fiasko mht. 2020 modeller vs 2019...- tilbagegang mht. udvikling

i mine øjne så forspildte både Panasonic og Sony deres chance for at udkonkurrere LG og Samsung på området - for hvis de nu kunne holde lidt tilbage med deres priser (knap og mere end det dobbelte end LG) så ville deres skærme sælge som varmt brød...
Af PeterD
#316642
allo skrev: 9. jul 2020, 15:36
Rasmus Larsen skrev:Jeg tror også, at de ekstremt lave priser på LCD-paneler i disse år har gjort, at salget af OLED ikke er vokset så hastigt, som LG Display budgetterede med.
det må have også noget at gøre med det faktum at 2020 er en kæmpe fiasko mht. 2020 modeller vs 2019...- tilbagegang mht. udvikling

i mine øjne så forspildte både Panasonic og Sony deres chance for at udkonkurrere LG og Samsung på området - for hvis de nu kunne holde lidt tilbage med deres priser (knap og mere end det dobbelte end LG) så ville deres skærme sælge som varmt brød...
Heldigvis ved kendere at deres skærme er nogle af de bedste på markedet, men det er Hr & Fru Danmark ligeglade med når de ser TV2 Charlie.
Af allo
#317008
Rasmus Larsen skrev:55" Panasonic GZ2000 til 14.000 kr. her lige før den udgår
om det tv er f.eks. de ca. 5100+ kr mere værd i forhold til f.eks. C9 i 55"? - i min verden big fat ja

selve fjernbetjening + lyd er nok ca. 2000-2500kr mere værd i forhold til det som man får hvis man f.eks. køber et C9 (selvom at mange allerede har en bedre ekstern lyd-løsning) og det som er tilbage (de ca. 3000kr) fordelt på langt bedre billede + langt bedre finish med alt som hører til burde tale for GZ2000

ingen HDMI 2.1 er et kæmpe minus hvis man tænker XBOX Series X eller/og PS5 men ellers så er det et super godt tilbud (det at alt for mange stik peger i den mest retarderet retning siger - i hvert fald mig - nul og nix da de flestes bruger alligevel enten receiver eller soundbar så det har stort set ingen betydning)

no-brainer hvis man både har råd til at bruge de ekstra penge og er på udkig efter
55"

det ser ud til at POWER bitch-slapper ELGIGANTEN mht. de vildeste tv-tilbud (først GZ960 og nu GZ2000) så KOM NU ELGIGANTEN! - disk op med et super godt tilbud på SONY's topmodel OLED (siden at I ikke forhandler med Panasonic tv)
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 192